ماجرای کمک داوری که همه را گیج کرد

به عبارتی می توان گفت اعتراض شدید دو تیم به خصوص تصمیمات کمک داور اول مسابقه در اولین بازی خود در لیگ برتر، عاملی تنش زا شد و اتفاقات خاصی را رقم زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نشست خبری مربیان پیکان و نساجی مجتبی حسینی و حمید مطهری در پایان این دیدار همه چیز را درباره قضاوت این تیم داوری نشان می دهد. هر دوی آنها فکر می کردند عاشوری و امین زاهدی (کمک داور اول) سوت های اشتباه زیادی را ایجاد کردند.

یعقوب عاشوری به عنوان یکی از داورانی که بیش از همه نامش را در لیگ برتر شنیده ایم هدایت این بازی مهم را بر عهده گرفت. پیش از بازی نساجی و پیکان، عاشوری تنها یک بازی در لیگ برتر سوت زده بود و آن پیروزی یک طرفه 5 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان بود. دستیاران آشوری قبل از بازی هرگز در لیگ برتر شکست نخورده بودند!

در این شرایط نگرانی هایی نسبت به قضاوت این تیم داوری وجود داشت و در نهایت داور وسط و کمک داور اول مورد انتقاد دو تیم قرار گرفتند.

علاوه بر تصمیمات عجیب عاشوری داور مرکزی مقابل نساجی و پیکان، زاهدی به عنوان کمک داور اول پرچم هایی را نیز پرتاب کرد که صدای مشاوران و بازیکنان دو تیم را در آورد. زاهدی در هر دو نیمه اقدام به دخالت در تصمیمات داور بازی کرد و در چند صحنه باعث شد عاشوری نظرش را عوض کند و هر بار صدای اعتراض شدید یکی از نیمکت ها به گوش می رسید.

کمک داور اول دیدار نساجی و پیکان با عملکرد ضعیف خود باعث سردرگمی اعضای دو تیم شد.

ماجرای کمک داوری که همه را گیج کرد

اگرچه انتظار می رفت دیدار نساجی و پیکان به عنوان دو تیم همسایه در جدول و مقابل هواداران مازندرانی از حساسیت بالایی برخوردار باشد، اما کمیته داوران چندان سلیقه ای در انتخاب تیم داوری نشان نداده و افراد کم تجربه را انتخاب کردند. داوران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار نساجی و پیکان شامگاه سه شنبه در قائم شهر برگزار شد که این دیدار در اعتراض به داوری جنجال های زیادی را به همراه داشت.


سرویس خبر شماره: 1869396
19 فوریه 1401 @ 21:13 |
26.7 هزار |

1نقطه نظر

جنجال قائم شهر از کجا شروع شد؟