تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

* دروازه بان
محمدرضا اخباری (تراکتورسازی)
پیام الاخباری اگرچه با درخشش مقابل فولاد نقش مهمی در پیروزی سپاهان داشت اما عملکرد محمدرضا اخباری در تقابل با هوادار بیشتر به چشم آمد. دروازه بان تراکتورسازی توانست نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل هواداران داشته باشد. او در این دیدار علاوه بر خروجی های خوب و نمایش های قابل اعتمادش، دو سیو نجات داد که اگر آن توپ ها وارد دروازه می شد، شاید تراکتور نمی توانست 3 امتیاز را کسب کند. اخباری با این عملکرد مطلوب نهمین کلین شیت فصل خود را به ثبت رساند و به روند موفق خود ادامه داد.

1799979

هانسل زاپاتا (آلومینیوم)
رحمتی روی درخشش او حساب ویژه ای باز کرده بود اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید و شاید در اولین بازی های فصل خودش را نشان دهد اما در هفته های اخیر به خصوص با نتایج اراکیس عملکردش بازگشته است. هانسل زاپاتا اولین مرد آلومینیومی در جدال حساس با مس رفسنجان بود. بازیکنی که با فرار دیدنی پشت مدافعان نارنجی پوش و پاس گسترده تماشایی به فضای خالی، آزادی را تک به تک کرد تا گل اول را به ثمر برساند و در نیمه دوم با استفاده از دو دفاع مس. اشتباهات پشت سر هم در خط دفاع و ضربه سر و ضربه دیدنی توپ را وارد محوطه ای غیرقابل مهار کرد تا با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش شود.

1799983

* هافبک متوسط
آرش رضوند (استقلال)
هافبکی که گویا زیر نظر ساپینتو احیا شده است. او در دقیقه پنجم با یک ضربه کناری دیدنی گل اول استقلال را به ثمر رساند تا خیال تیمش راحت شود و آبی ها با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند. رضاوند که هفته گذشته مقابل مس کرمان یک پاس گل داد، این هفته هم آن اقدام را تکرار کرد و با پاس دیدنی قائدی، 2. هواداران در مورد داشتن بازیکن قابل اعتماد در خط هافبک و هر زمان که رضاوند در مرکز زمین روشن ظاهر می شد، استقلالی ها. موفق شد.

1799294

بهترین بازیکنان این هفته لیگ برتر، بازیکنانی بودند که بهترین عملکرد را از 6 تیم مختلف داشتند.

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

میلاد زکی پور (سپاهان)
ترکیب تاثیرگذار دیگر سپاهان که حضورش در خط دفاعی مثل همیشه چشمگیر بود، به آنها کمک کرد بازی حساس مقابل فولاد خوزستان را بدون گلی پشت سر بگذارند. میلاد زکی پور روز سختی را مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی فولاد سپری کرد اما عملکرد او به گونه ای بود که هیچ حمله خطرناکی از سمت او شکل نگرفت و اجازه نداد شاگردان نکونام در تکل های مکرر و برتری های تک به تک پیشروی کنند. یک موقعیت یک مسابقه خاص ترین حرکت زکی پور مقابل فولاد که او را قهرمانانه ژست گرفت پاس خطرناک او بود که پس از اشتباه محمد نژاد مهدی به تور چسبید و سه امتیاز طلایی مردان را به دست آورد.

1799798


سرویس خبر شماره: 1869395
19 فوریه 1401 در 09:16 ب.ظ
125.9 هزار |

36نقطه نظر

سهم مشترک برای پنج تیم برنده؛

شیخ دیاباته (پرسپولیس)
شاگردان یحیی گل محمدی پس از دو هفته ناکامی، یک شکست و یک تساوی که باعث شد پرسپولیس از رده اول به رده دوم سقوط کند، تنها سه امتیاز را در ورزشگاه صنعت نفت کسب کردند تا در رقابت با سپاهان باقی بمانند که شیخ دیابات این اجازه را به آنها داد. موفق شدن. در نیمه اول بازی مهاجم بلند قامت سرخپوشان با ضربه سر کار را به تساوی کشاند و در نیمه دوم با ضربه سر فنی گل دوم را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت و بهترین عملکرد خود را در پرسپولیس. آهسته. تدریجی

1799969



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس با وجود گل زودهنگام مقابل صنعت نفت به بازی برگشت و دو گل به ثمر رساند تا با سپاهان صدرنشین هم تراز شود و این برد مهم قرمزها دو بازیکن آن تیم و شاگردان سید مهدی رحمتی را به ترکیب منتخب رساند. همچنین بهتر از مس رفسنجان که امتیازی برابر با آنها داشت، 3 امتیاز حیاتی برای داشتن یک مدافع و یک مهاجم در تیم منتخب به دست آوردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سپاهان توانست یک برد مهم را در ورزشگاه فولاد خوزستان رقم بزند و این عملکرد و تثبیت رهبری آنها دو بازیکن این تیم را راهی انتخابی تیم و استقلال کرد. با بهترین عملکرد مقابل نفت مسجد سلیمان و یک پیروزی پر امتیاز دیگر که آنها را در رده سوم نگه داشت، دو بازیکن در رده یازدهم قرار دارند.

گوستاوو واگنین (تراکتور)
هافبک تهاجمی برزیلی تراکتورسازی در جریان بازی با هواداران عملکرد خوبی داشت. او اغلب با دوندگی زیاد و تحرک زیاد خود خط دفاعی حریف را به هم می زد. واگنین که خود را در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار می دهد در بازی با هواداران روی پاس های آلوز و سایر بازیکنان موقعیت های ایده آلی به دست آورد و در نهایت در ثانیه های پایانی گل 3 امتیازی را وارد دروازه حریف کرد. . هدف. گوستاوو به عنوان یک هافبک سریع و تکنیکی یکی از نقاط قوت تراکتورسازی بود و گزینه خوبی برای تیم منتخب هفته محسوب می شود.

1799903

* مدافعان
نیلسون جونیور (سپاهان)
وقتی او در دوازده هفته اول برای یک یا دو بازی در فهرست تیمش قرار گرفت، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که بین او و داسیلویرا، برزیلی بزرگ در ادامه فصل در فهرست اصلی تیمش قرار بگیرد و داسیلویرا به کشور او؛ اما این اتفاق افتاد و نیلسون یک زوج قابل اعتماد با دانشمند تشکیل داد. اما غیبت دانشگر و آمدن جدید یزدانی فشار اصلی بازی دیروز را به نیلسون وارد کرد اما این مدافع بزرگ به خوبی از پس وظایف محوله برآمد و به ندرت در نبردهای تن به تن شکست خورد. اوج کار نیلسون بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه در یک دقیقه انفجاری از فولاد آرنا بود که با شیرجه دیدنی خود سه امتیاز ارزشمند را برای سپاهان اهواز حفظ کرد تا در ترکیب منتخب هفته قرار بگیرد.

1799981

سید محمد احسن حسینی (آلومینیوم)
به جای اینکه همیشه به عنوان مدافع یا وینگر چپ برای آلومینیوم بازی کند، در بازی اخیرشان مقابل مس رفسنجان با تصمیم سیدمهدی رحمتی در مرکز خط دفاعی که تخصص اوست استفاده شد و توانست پاس بدهد. این بازی به بهترین شکل احسان حسینی که با تجربه بازی با پرسپولیس و شهرخودرو به آلومینیوم آمده بود، مقابل مس رفسنجان عملکرد ضعیفی ارائه کرد و با دفع توپ، درخشش در داگ فایت، موفقیت در دوئل های تک به تک و توپ ربایی مانع از موفقیت مس رفسنجان شد. توپ.

1754023

* وینگرها
مهدی قائدی (استقلال)
دوران اوج مهاجم بوشهری ادامه دارد. قیدی پس از درخشش در اولین بازی با پیراهن استقلال چند روزی را سپری کرد تا بازی با تراکتورسازی موتورش روشن شد و 2 پنالتی برای تیمش گرفت، سپس مقابل ملوان و مس کرمان خوش درخشید و این نمایش مقابل نفت هم بود. مسجد سلیمان. او تکرار کرد. در دقایقی که استقلال تحت فشار بود، قائدی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و امید آبی ها برای پیروزی را کم کرد و او نیز با زدن یک گل بازی را 3-0 کرد. قیدی می توانست اولین هت تریک خود با استقلال را به ثمر برساند اما مجد کرمانشاهی با یک پنالتی در ثانیه های پایانی آن را مهار کرد اما این چیزی از درخشش قیدی در رویارویی با نفت کم نکرد.

1799597

* مهاجمان
سهیل فداکار (ملوان انزلی)
نمایش قدرتمند ملوان در بازی های اخیر می تواند در هفته نوزدهم مقابل ذوب آهن به پایان برسد و با باخت همراه شود اما سهیل فداکار با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از شکست نجات داد و آنها را با دست خالی به انزلی بازگرداند. فداکار که در هفته های گذشته یکی از مهره های موثر تیمش بوده و نقش بسزایی در گلزنی ملوان داشته است، پاس صادق بارانی از جناح راست مقابل ذوب آهن را نیز با جایگیری خوب و ضربه سر به گل تبدیل کرد. با نتیجه باشد

1799982

* هافبک دفاعی
سینا اسدبیگی (پرسپولیس)
هافبک دفاعی پرسپولیس که به جای کمال ساقیدنیا بازی کرد، در دیدار مقابل صنعت نفت عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و در مهار ریتم سرخپوشان نقش اول را داشت تا برای دومین بار به تیم منتخب هفته برسد. این فصل اسدبیگی در دقایق ابتدایی می توانست به عنوان گلزن نامی برای خود دست و پا کند اما ضربه خوب او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و بر روی خط دروازه قرار گرفت و متاسفانه نامش در بین گلزنان دیده نشد. اما اسدبیگی وظایف هافبک دفاعی خود را به بهترین نحو انجام داد تا یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و البته این هفته لیگ برتر ایران لقب بگیرد.

1787303

تراکتور در روزی که به تساوی خارج از خانه مقابل هوادار نزدیک بود، برای دومین بازی متوالی در لحظات پایانی گلزنی کرد و به برتری ارزشمندی دست یافت و به رده چهارم جدول رسید و مانند چهار تیم برنده دو بازیکن در جلو داشت. و یک بازیکن دیگر از تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر از نگاه مجله اخبار فوتبال به ملوان تعلق گرفت که اسامی این 11 نفر به همراه شرح عملکرد آنها را در زیر می خوانید: