رئال مادرید کلوپتونیت لیورپول را در سقوط مردان در برابر پسران افشا کرد – باشگاه لیورپول

سپس باشگاهی است که او در آن استخدام شده است. ما مدتی است که مدیون رئال مادرید بوده‌ایم، فراتر از دو فینالی که به آنها باخته‌ایم، و این واقعیت که آنها ما را در مراحل حذفی در استادیوم‌های متروکه از کووید بین آن دو فینال به ارمغان آوردند.

آنها به رئال مایورکا باختند، امتیازهای بیشتری مقابل رئال سوسیداد از دست دادند، به طرز شرم آور در کوپا دل ری در برابر تیم دسته چهارمی سی پی کاسرنو کار کردند و در فینال سوپرکاپ اسپانیا به بارسلونا شکست خوردند و همچنین هشت امتیاز از رقیب سرسخت خود عقب افتادند. لیگ.

گل ابتدایی ما برخلاف جریان بازی بود.

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 21 فوریه 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از زدن گل پنجم، کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و رئال مادرید در آنفیلد، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بعد از آن؟ ما فرصت مشکوکی داریم که دوباره با آنچلوتی و تیمش دوئل کنیم.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/real-madrid-expose-liverpools-klopptonite-in-men-against-boys-collapse/ منبع:

دو پیروزی در لیگ برتر در چرخش، شاخه های سبز کم رنگ ریکاوری در آنجا دیده می شود، نشانه ای از افزایش اعتماد به نفس در برابر اورتون و نیوکاسل.

پس از وعده شروعی درخشان، شکست 5-2 لیورپول در برابر دشمنان آشنای لیگ قهرمانان اروپا، نشانه های نگران کننده ای را نشان داد که دوباره به میدان آمدند.

تیم آنچلوتی به وضوح برای این کار آماده بود، تا زمانی که شما چشم خود را بر قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و زدن مجموع 6 گل در لیگ بدون پاسخ در دو بازی آخر خود در لالیگا در مقابل یک الچه مسلماً بدبخت و یک بازیکن خارج از لیگ به ثمر رساندید. اوساسونا را تشکیل دهید.

با این حال، سه شنبه شب کاملاً در معرض عوامل قرار گرفتیم و چیزی جز آرامش سرد روی صحنه ای که بیش از همه دوستش داریم باقی نمانده بودیم.

اسمش را یک حس استحقاق معاصر و تاریخی بگذارید، اما اروپا قرار است پناهگاه ما در برابر مشقات اختلافات داخلی فوتبال و نوسانات فرم لیگ برتر باشد.

جای تعجب نیست که فلورنتینو پرز می خواهد بیشتر با ما بازی کند.

ما به تیمی با سرعت و قدرت به همان اندازه که می‌توانستند زمان و مکان را در اختیارشان بگذاریم. شما باید به رئال برای نحوه بازی آنها اعتبار بدهید، اما این فوتبال گاهی اوقات از لیورپول بی توجه بود.

چیزی که مایه نگرانی است این است که از بازی‌ای که در آن لیورپول می‌توانست چند ارواح را از آخرین هفته عذاب‌آور 2021/22 نابود کند، خطر عقب‌نشینی آن‌ها به منطقه زمستانی که تازه از آن بیرون می‌آمدند وجود خواهد داشت.

10 دقیقه بین گل های اول و دوم ما به همان اندازه خوب بود، در شبی کاملاً تحقیرآمیز برای لیورپول.

اشتباه نکنید، من این شخص را دوست دارم – علیرغم اینکه تجربیاتش در فوتبال انگلیسی با چلسی و اورتون پذیرفته شده است – و به مهارت های او در حفظ ارتباط بسیار احترام می گذارم در حالی که اکنون در رده بزرگسالان فوتبال قرار دارد.

با این حال، اخطارها حتی قبل از اینکه نونز قطعه مهمانی خود را در انتهای آنفیلد رود به پایین بکشد وجود داشت، زیرا به نظر می رسید دقایق ابتدایی با تیرگی قرمزپوشانی که توپ را تعقیب می کردند و سایه هایی که لباس کاملا سفید پوشیده بودند و مالک توپ بودند، گذشت. از آن

رئال به میل خود تکه تکه شد، به محض اینکه بازیکنان آنچلوتی سر خود را تکان دادند، مردان علیه پسرها بودند.

یک گل خوب با پاشنه پشتی توسط داروین نونز، و سپس آه که چقدر خندیدیم، هدیه ای خنده دار از سوی تیبو کورتوا در عرض 14 دقیقه باعث برتری 2-0 ما شد.

آنها ظاهراً کلوپتونیت ما هستند، اگرچه آنها حتی هشت سال پیش در مرحله گروهی تحت هدایت برندان راجرز نیز با ما بازی کردند.

از زمان از سرگیری فوتبال باشگاهی پس از جام جهانی و تعطیلات زمستانی، تیم آنچلوتی کاملاً خودش نبود.

بله، یکی از گل هایی که دریافت کردیم به آنها هدیه شد، و بله، یکی دیگر از آنها با انحراف شدید مواجه شد، اما به نظر می رسید که هر زمان که رئال از دنده عبور می کرد، گل های بیشتری دریافت می کردیم.

استانبول، 2005 و همه چیز. کارلو آنچلوتی به خاطر حضور در معجزه‌ترین معجزه لیگ قهرمانان، بازپرداخت بیش از حد کافی داشته است.

مانترا فرم موقت است، کلاس دائمی است به نظر می رسد دارای حق چاپ نیست.

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 21 فوریه 2023: سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی (L) پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را در آغوش گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 21 فوریه 2023: لوکا مودری بازیکن رئال مادرید؟  در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این حال، در باقی مانده بازی، شوخی بر سر ما بود، شامل تعارف آلیسون از اشتباه دروازه بانی که منجر به گل شد، درست 22 دقیقه پس از آن که شماره مقابلش زیاده روی کرد.

رئال هم تا حدی به ما امید داده بود.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 21 فوریه 2023: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن اولین گل در بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد جشن می‌گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دلایل خودکششی خودمان وجود داشت که حداقل به طور مبهم خوش‌بینی می‌کردیم که عصر سه‌شنبه وارد نبرد با دشمن کاستیلیایی‌مان شدیم.

این تا زمانی بود که آنها از لحاظ مستقیم بودن از روی پدال گاز کاسته شدند، آنچلوتی در نیمه بازی دو بازی برتری سه گل به دست آورد – می دانید، فقط برای خنده. یا شاید تعطیلی

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 21 فوریه 2023: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، پس از اشتباهش که منجر به گل دوم مساوی رئال مادرید در بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد شد، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چیزی که قابل توجه بود این بود که رئال در تمام مدت سرعت خود را حفظ کرد، بازیکنانش در دقیقه 89 به همان شیوه ای که در 240 ثانیه اول بودند دویدند.

در مرحله بعد، سفری به آن قبرستان معمولی امیدها و رویاها، سلهرست پارک، و به دنبال آن وظایف بیشتر لیگ برتر مقابل وولوز، منچستریونایتد و بورنموث.

انگار از برخوردهای قبلی مان با آنها چیزی یاد نگرفته بودیم. وینیسیوس جونیور و کریم بنزما قبلاً ما را شکنجه کرده بودند، با این حال هنوز دعوتنامه های باز به آنها داده می شد.

فریادهای بی پاسخ برای پنالتی 3-2 آمد و رفت، و با جمع آوری 5 گل با 23 دقیقه به اضافه زمان مصدومیت، ترس واقعی از تیم میهمان به 6، 7 یا 8 بود.

اما کافی است.

اواسط تا اواخر فوریه، زمانی از فصل که ما به طور سنتی خواب را از چشمانمان پاک می کنیم و روی ایجاد چیزهای مثبت در سه ماه آخر تمرکز می کنیم.

قاره جایی است که آنها «ما را به دست می آورند» و «قدردان ما» هستند.