مارکوس راشفورد می خواهد بماند و برای آینده خود در منچستریونایتد بجنگد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


منچستریونایتد باید روی فروش بازیکنان در تابستان تمرکز کند تا بتواند به جذب بازیکنان فکر کند، زیرا نگرانی های فزاینده PSR وجود دارد.

یونایتد از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن، اغلب برای اهداف خود بیش از حد خرج کرده است، به دنبال مزدوران می‌رود و به جای تلاش برای کشف جواهر بعدی، برای ستاره‌های آماده هزینه می‌کند.

سابقه فروش تاسف بار آنها نیز کمکی نکرده است. به همین دلیل است که به عنوان شخص مردم به تازگی منتشر شد، شیاطین سرخ آماده هستند تا تقریباً همه اعضای تیم از جمله مارکوس راشفورد را جذب کنند، علیرغم اینکه ستاره سال گذشته قراردادی پنج ساله امضا کرد.

در دوره قبل، بازیکن مانکونیایی 30 بار گلزنی کرده بود و پیشنهاد قرارداد جدید موجه بود، اما در این فصل، فرم او از پرتگاه سقوط کرده است.

آینده نامشخص راشفورد

ملی پوش انگلیسی در این فصل تنها 8 گل به ثمر رسانده است و علاوه بر آن، جنجال های او در خارج از زمین باعث آسیب دیدن جو رختکن نیز شده است.

پس از شکست دربی و فرارهای او در بلفاست، بین مهاجم و مربی اریک تن هاگ، هم تیمی‌های او کمتر مشتاق شدند.

راشفورد همچنین در مورد آزارهایی که در این فصل دریافت کرده است صحبت کرد و به نظر می رسید گزارش های متعدد نشان می دهد که زمان جدایی فرا رسیده است.

پاری سن ژرمن به دلیل از دست دادن نماد خود، کیلیان امباپه، با انتقالی مرتبط بود. اما اگر روزنامه نگار گریم بیلی باید باور کرد، ملی پوش انگلیسی اکنون می خواهد برای جایگاه خود در تیم بجنگد و به سمت جلو حرکت کند.

این روزنامه نگار که برای TBR Football می نویسد، فاش می کند که فارغ التحصیل آکادمی یونایتد می خواهد ایمان باشگاه به او را جبران کند و قاطعانه فکر می کند که می تواند تغییرات بزرگی در پیشرفت باشگاه ایجاد کند.

“در حالی که تعداد زیادی از باشگاه‌ها درب یونایتد را شکست نمی‌دهند تا در مورد در دسترس بودن او پرس و جو کنند – TBR توسط منابع آگاه از وضعیت مطلع شده است که راشفورد به یونایتد روشن کرده است که قصد دارد بماند و ایمان باشگاه به او را جبران کند. .

او می‌داند که فرمش در این فصل کمتر از استانداردهای خودش بوده است، اما همچنان معتقد است که می‌تواند نقشی کلیدی در آینده باشگاه داشته باشد.

راشفورد می خواهد بماند

TBR Football می‌داند که تمرکز یونایتد در آینده روی بازیکنان آکادمی‌شان خواهد بود و آن‌ها دوست دارند راشفورد از جلو رهبری کند – کمک به فارغ‌التحصیلان دیگر کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و ویلی کامبوالا، که باشگاه می‌خواهد تیم خود را حول آن بسازد. ”

فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات نیز در همین راستا اشاره کرده است. ایتالیایی نوشت: «بحث داخلی بر سر حفظ رشفورد و اعتماد به او است.

ارزش فعلی این بازیکن 26 ساله در بازار 60 میلیون یورو است و گفته می شود که یونایتد تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد بزرگ، می فروشد. بعید است که هیچ تیمی به ارائه 9 رقم برای بازیکنی که اینقدر ناسازگار است نزدیک شود.

به جای ورود به دوران اوج خود، بازیکن مانکونیایی همچنان مانند بازیکنی به نظر می رسد که در بازی ها از یک افراطی به دیگری پرتاب می شود و معمولاً در صورت کوچکترین ناراحتی اجازه می دهد سرش پایین بیاید.

او باید سلسله مراتب را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را متقاعد کند که سزاوار جایگاهی در طرح بزرگ چیزهایی است که به جلو می روند و می تواند زمانی که تناسب اندام را دوباره به دست آورد شروع کند. یونایتد هنوز چهار بازی بزرگ در لیگ و فینال جام حذفی برای مبارزه دارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/marcus-rashford-wants-to-stay-and-fight-for-his-future-at-manchester-united-279596/ منبع: