اقدام جالب شمس آذری ها علیه رای کمیسیون انضباطی


سرویس خبر شماره: 2018149
11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:23 |
5.7 هزار |

5نقطه نظر

ما همیشه با همیم؛

باشگاه شمس آذر در واکنش به محرومیت تماشاگرانش از ورزشگاه اقدام جالبی را تدارک دید.

اقدام جالب شمس آذری ها علیه رای کمیسیون انضباطی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی بدون حضور هواداران برگزار می شود. این محرومیت تعلیقی پس از پرتاب نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی و حالا توسط تماشاگران پرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه ای از تیم خود داشته اند، قطعی شد. آنها نمی توانند در این مسابقه شرکت کنند.

اما باشگاه شمس آذر اکنون در اقدامی جالب از هواداران خود دعوت کرده تا از واکنش های خود در حین تماشای بازی این تیم فیلمبرداری کنند تا این باشگاه با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام بار دیگر نشان دهد که با وجود محرومیت تماشاگرانش، این هنوز جایی است که مسابقه تنها نبود. شمس آذر نوشت:

2016593

می خواهیم تو را در کنار خود احساس کنیم
طبق حکم کمیته انضباطی، هواداران شمس آذر از حضور در ورزشگاه، همراهی ما در بازی امروز در منزل، حین بازی، فیلمبرداری از شما و واکنش های شما در 90 دقیقه بازی شمس آذر منع شدند. مسابقه پیکان و واکنش های جالب شما (مثل فیلم بعد از گل یا موقعیت های حساس) ما را به آدرس ایمیل یا شماره تلگرام درج شده در پوستر ارسال کنید. بعد از مسابقه، هایلایت بازی با منتخبی از تصاویر شما منتشر خواهد شد.
ما همیشه با همیم”

مجله اخبار فوتبال داخلی