مارکوس رشفورد گل ابتدایی درخشان خود را در مقابل ناتینگهام فارست توضیح می دهد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

🚨 مارکوس راشفورد: “من از انجام کاری که در لحظه انجام می دهم لذت می برم.” #MUFC

راشفورد در مورد آنچه که می خواهد در آینده انجام دهد، خاطرنشان کرد که می خواهد روند گلزنی خود را افزایش دهد. وینگر گفت که می خواهد در محوطه جریمه حضور داشته باشد و در تمام بازی ها یک تهدید دائمی باشد.

شیاطین سرخ از طریق مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و فرد که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، گل های خود را به ثمر رساندند.

گل راشفورد انتخاب دسته از این سه بود.

مارکوس رشفورد در مورد گل اولش: «قطعاً یکی از زمین تمرین بود! آنها بسیار مرد به مرد هستند، بنابراین اگر بتوانیم همه آنها را تغییر دهیم و فضایی ایجاد کنیم، می‌توانیم موقعیت خوبی روی دروازه داشته باشیم.” [@primevideosport]

این جوان 25 ساله گفت: “حتما یکی از زمین تمرین بود!”

یونایتد عملکرد درخشانی برای غلبه بر مردان استیو کوپر ارائه کرد.

— UtdPlug (@UtdPlug) 27 دسامبر 2022

— UtdPlug (@UtdPlug) 27 دسامبر 2022

این مرد انگلیسی در حین یک روتین کرنر، یک حرکت درخشان انجام داد و در انتهای کریستین اریکسن از ارسال کم ارتفاع گرفت.

راشفورد به خوبی با توپ ارتباط برقرار کرد و توپ را از کنار دروازه بان فارست عبور داد تا یونایتد پیش بیفتد.


منچستریونایتد با سه گل بر صفر مقابل ناتینگهام فارست پیروز شد و این تیم برای اولین بار پس از تعطیلات جام جهانی به لیگ برتر بازگشت.

آنها بسیار آدم به نفر هستند، بنابراین اگر بتوانیم همه آنها را جابه جا کنیم و فضایی ایجاد کنیم، می توانیم شانس خوبی روی دروازه داشته باشیم.



https://thepeoplesperson.com/2022/12/27/marcus-rashford-explains-his-brilliant-opening-goal-against-nottingham-forest-257142/ منبع:

راشفورد اضافه کرد که در حال حاضر از فوتبال خود لذت می برد، که به معنای نمایش فوق العاده در زمین است. فارغ التحصیل آکادمی یونایتد اکنون برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در 5 بازی متوالی در اولدترافورد گلزنی کرده است.