اریک تن هاگ سرانجام سکوت خود را در مورد انتقال ویرانگر کودی گاکپو به لیورپول شکست – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

— شمعون حافظ (@ShamoonHafez) 27 دسامبر 2022

دیروز، در اخبار بمب‌گذاری، مشخص شد که لیورپول در تعقیب گاکپو یونایتد را ربوده است و برای او پیشتاز رقابت است.

پی اس وی آیندهوون بعداً در بیانیه ای تأیید کرد که با باشگاه مرسی ساید بر سر پرداخت مبلغی برای گاکپو که هدف اصلی حمله یونایتد بود به توافق رسیده است.

تن هاگ در مورد پنجره نقل و انتقالات: “ما همیشه در بازار هستیم، اما باید با معیارهای ورزشی و مالی مطابقت داشته باشد. ما کاری را که بتوانیم انجام خواهیم داد، بازیکن مورد نیاز خود را به خدمت خواهیم گرفت.” #MUFC

تیم از جایی که مقابل فولام متوقف شد ادامه داد و هر سه امتیاز را با گل های مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و فرد به دست آورد.

تن هاگ: “این را به بازیکنان در رختکن گفتم، ما باید گل های بیشتری بزنیم، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و باید بازی را زودتر تمام کنیم. شما باید بالینی تر باشید و بازیکنان ما می توانند گل های بیشتری بزنند. ما. باید بی رحم بود.” #MUFC

سرمربی یونایتد مجدداً نیاز خود به تقویت‌های هجومی را تکرار کرد و خاطرنشان کرد که باشگاه باید وارد بازار شود تا مشخصات مناسبی را پیدا کند که متناسب با سبک بازی او و اخلاق یونایتد باشد.

— شمعون حافظ (@ShamoonHafez) 27 دسامبر 2022

— شمعون حافظ (@ShamoonHafez) 27 دسامبر 2022

ما همیشه در بازار هستیم اما باید با معیارهای ورزشی و مالی مطابقت داشته باشد. ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام خواهیم داد تا بازیکن مورد نیاز خود را به خدمت بگیریم.”