مازیار: در ذهن من نیست که اینطور بازی کنم

زارع در پایان گفت: آرزوی قلبی من ماندن نفت در لیگ است و نباید ناامید شوند و مسئولان باید از آنها حمایت کنند. ما انزلیچی ها واقعا نفت آبادان را دوست داریم و آبادانی ها باید این احساس را برای تیم ما داشته باشند. هیچ چیز در این فوتبال غیرممکن نیست و آنها باید تمام تلاش خود را انجام دهند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و جایگاه خوبی کسب کنیم تا دو تیم خوب شهر بتوانند سهمیه خود را حفظ کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: می دانستیم نفت چیزی برای از دست دادن ندارد و خودکشی بازی می کند. فکر می کنم در نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند و موقعیت های زیادی خلق کردند اما در نهایت یک امتیاز مهم از آبادان گرفتیم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و امیدوارم تیم صنعت نفت در آینده از این وضعیت خارج شود. همه ایران عاشق ملوان و نفت آبادان هستند. از صمیم قلب آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند و روزهای خوبی داشته باشد.

1807879


سرویس خبر شماره: 1895610
Mar 22, 1401 @ 7:15 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

نفت آبادان قهرمان شد

سرمربی تیم فوتبال ملوان از عملکرد صنعت نفت آبادان تمجید کرد.

مازیار: در ذهن من نیست که اینطور بازی کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض سکو به نحوه بازی گفت: از نظر من و تیمم وقت تلف کردن نیست. در نیمه دوم تیم ما نشست و حریف با تمام وجود فشار آورد و حمله کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت اما ما وقت تلف نکردیم و بازی را نباختیم. ما سالهاست در این شرایط هستیم. به هر حال یک امتیاز ارزشمند گرفتیم اما فوتبال خوبی از طرف ما نبود که طبیعی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مازیار زارع سرمربی تیم ملوان پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی بود و کیفیت فوتبال صنعت نفت فوق العاده بود. حریف را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم آنها تیم خوبی هستند و تحت فشار بالا بازی می کنند.

وی ادامه داد: مطمئنم اگر این شکل از فوتبالی که نفت از ابتدای فصل اجرا می کرد موفق بود، حتی در آینده هم همینطور خواهد بود. به هر حال برد حق نفت آبادان بود اما بازیکنان ما سعی کردند این تیم را از پیروزی دور کنند و با تساوی به پایان رسید.