مصاحبه جنجالی گلر پرسپولیسی; حیاط خلوت بعضی هاست برای برخی از بازیکنان فرقی نمی کند که تیم ببرد یا ببازد

وی درباره مصدومیت زانویش گفت: متأسفانه پارسال در بازی خارج از خانه با استقلال، مهاجم خارجی آن تیم با من درگیری تن به تن داشت و آقای فغانی عزیز هم داور بازی بود که کشاله رانم را پاره کردم و فقط به من کارت زرد دادند امروز هم همینطور شد و کارت زرد ندادند، به هر حال دروازه بان جایگاهی است که داور باید به کوچکترین اتفاقی واکنش نشان دهد، اما متاسفانه اینطور نیست. مورد.البته من نمیخوام وارد کار داور بشم.داور اما ما هر دو مردمیم و ایرانی هستیم.دوستان فکر میکنن جای دیگه ای هستیم.حداقل یک کارت زرد جریمه این برخورد بود. اگر اکنون یخ را باز کنم، یک نقطه سهام وجود دارد و بازی ناامن در نظر گرفته می شود.

دروازه بان نساجی در پاسخ به انتخاب امیر قالانی به تیم ملی و اینکه شرایطش را برای حضور در تیم ملی چگونه می بیند، گفت: شرایط من مشخص است. من نظرم را در زمین می گویم و به امیرخان تبریک می گویم. من در خارج از فوتبال افتخار دوستی صمیمانه با آنها را دارم و از صمیم قلب به آنها تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. من همچنین آنچه را که در مورد خودم می گویم در زمین انجام می دهم.

حقیقی گفت: نظر شخصی من این است که آیا کسی بخواهد ناراحت شود یا نه; سه فصل است که در نساجی هستم و به این تیم علاقه دارم. نساجی به حیاط خلوت برخی بازیگران تبدیل شده است. این بدان معناست که برای آنها مهم نیست که تیم برنده، بازنده یا مساوی شود. آنها روال خاص خود را دارند و اصلاً زیبا نیست. آنها باید بدانند که در کدام تیم بازی می کنند. نساجی تیمی است که هواداران دارد و پارسال قهرمان حذفی شد و امسال کاندیدای جام حذفی است اما برخی بازیکنان … فیلم بازی را مشاهده می کنید; دروازه بان حریف فقط یک توپ گرفت. فوتبال اینطوری نیست.

حقیقی در پاسخ به اینکه نساجی در آستانه رقابت های آسیایی قرار دارد، گفت: بدتر از این… اگر شرایط تیم اینگونه باشد و بخواهیم در آسیا بازی کنیم و نصر را ببریم، چه کار کنیم؟ اینطوری نمی شود. این باید برنامه ریزی شود و تا زمانی که زمان وجود دارد باید به این مسائل ریشه ای در تیم رسیدگی شود.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم نساجی پس از باخت این تیم مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی جذابی نبود و حداقل امروز تیم ما بازی وحشتناکی داشت امروز و متاسفانه بازی را یک بر صفر باختیم.

وی درباره اعتراض اعضای نساجی به داوری این دیدار گفت: به نظر من یک تیم باید آنقدر خوب کار کند که اصلاً مسائل داوری وارد نشود. برای همه تیم ها مشکلات داوری وجود دارد. اگر گل آفساید بود، چهار موقعیت دیگر ایجاد می کنیم و یک گل می زنیم و تمام. همه چیز قضاوت نیست ما مقصریم و از درون تیم می آید.

وی افزود: همه می نشینند و از ساعت 23 تا 3 بامداد فوتبال اروپا را تماشا می کنند. پس چی یاد میگیری؟ اگر گل بزنیم باید گل بزنیم. تیم ما نباید به این راحتی گل بزند. چند هفته ای است که وضعیت تیم ما به این شکل است و نمی دانم… امیدوارم در هفت هفته باقیمانده چاره ای اندیشیده شود، چون این اتفاقات مثل تیم نساجی نیست.

حقیقی در پایان گفت: امیدوارم روزهای خوب به نساجی برگردد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال