مالکیت استقلال و پرسپولیس مشخص شد

گفته می شود باشگاه استقلال زیر نظر وزارت اقتصاد و ریاست باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است.

مالکیت استقلال و پرسپولیس مشخص شد


سرویس خبر شماره: 1922243
آوریل 31, 1402 در 06:08 ب.ظ
761 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پرسپولیس، وزارت ورزش، استقلال، وزارت اقتصاد و دارایی;

در همین راستا محمد پولادگر نایب قهرمان وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: تصمیم بر این شده که مالکیت دو باشگاه پایتخت باشد. به دو بخش منتقل شد.
البته پولادگر به عنوان راهکاری برای برون رفت از این بحران مشخص نکرد که کدام دو وزارتخانه مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برعهده می گیرند اما سایت برنا در این باره می نویسد: «طبق آخرین گزارش ها، بحث ها با توجه به اینکه برای تفکیک مالکیت دو باشگاه، ریاست مجمع باشگاه استقلال زیر نظر وزارت اقتصاد و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است در واقع در این جلسه اسناد مالکیت دو باشگاه بارگذاری شد، باشگاه استقلال رئیس مجمع را به عنوان وزیر اقتصاد و باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش را به عنوان رئیس مجمع خود منصوب کردند. مدارک مورد نیاز.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همیشه در فوتبال ایران بحث های زیادی درباره مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح بوده است. موضوعی که با کناره گیری استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته به بحران تبدیل شد و پس از کناره گیری مجدد استقلال، مسئولان چاره ای جز تملک این دو باشگاه که هر دو زیر نظر وزارتخانه هستند، نداشتند. ورزش و جوانان. ، تعیین می شود.