مانچینی: می خواهیم برای قهرمانی به جام جهانی برویم

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد که مقدونیه شمالی را نباید دست کم گرفت.


سرویس خبر شماره: 1816323 |
01 فروردين 1401 ساعت 20:06 |
6,357 امتیاز خبر|

5نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آتزوری در نیمه نهایی مرحله پلی آف جام جهانی قطر در 24 مارس به مصاف مقدونیه شمالی می رود و پنج روز بعد در فینال با ترکیه یا پرتغال روبرو می شود.

روبرتو مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی جام جهانی گفت: “نباید بازی اول را ساده بگیریم. آسان نخواهد بود و اگر برنده شویم، چهار روز فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم. ما یک پایگاه محکم هستیم.” موفق شدیم، مثبت اندیش هستیم و باید فکر کنیم که همه چیز درست می شود، دو بازی سخت در پیش داریم، قرار نبود آنجا باشیم اما گاهی اوقات سختی می کشیم.

عدم دعوت از ماریو بالوتلی: “فقط چند جلسه تمرینی داریم. فرصت زیادی برای آزمایش چیزهای جدید وجود ندارد. ما برای این بازی ها از مهاجمانی با ویژگی های متفاوت دعوت کردیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

نگرانی برای جان لوئیجی دوناروما: “مطمئناً نه، بهتر است او را در کنار خود داشته باشیم تا جلوی ما. من خوشبین هستم زیرا بازیکنانی دارم که یورو را از صفر شروع کردند در حالی که هیچکس به آنها اعتقاد نداشت.” این است که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، تیم قوی و با کیفیت است.”

ما باید مثل همیشه به بازی ادامه دهیم. ما به طور تصادفی به اهداف خود نرسیدیم. ما نمی خواستیم این بازی ها را انجام دهیم، اما بچه ها احساس خوبی دارند و این مهم است. هدف ما قهرمانی در جام جهانی است و برای آن باید در دو بازی آینده پیروز شویم. ما می خواهیم برای قهرمانی به جام جهانی برویم.