ما به روش ایتالیایی تیم ملی ایتالیا را شکست دادیم

بلاگوجا میلوسکی سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی پس از پیروزی مقابل ایتالیا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بامداد امروز یکی از بزرگترین شگفتی های دنیای فوتبال در ماه های اخیر رخ داده است. جایی که تیم ملی ایتالیا در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی 2022 با مقدونیه شمالی به مصاف قطر رفت و مقابل چشمان هزاران هوادار خودی با گل دقایق پایانی به حریف خود باخت.

بلاگوجا میلوسکی، سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی پس از پایان این تیم گفت: ما در راه ایتالیا مقابل ایتالیایی ها با یک گل در دو تلاش پیروز شدیم. از این پیروزی بسیار خوشحالم و به این بازیکنان افتخار می کنم. همخوانی داشتن. پیروزی بزرگ مقابل ایتالیا.” من برای تراکوفسکی بابت این گل بسیار خوشحالم. ما می دانستیم که ایتالیا تیم بزرگی است که قهرمانان زیادی در ترکیب خود دارد، اما همانطور که باید بازی کردیم. به بازیکنان گفتیم که لذت ببرند و آنها این کار را انجام دادند. “



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816706 |
05 فروردين 1401 ساعت 12:39 |
2,728 امتیاز خبر|

0نظرات

سرمربی مقدونیه شمالی:

شاید حتی خوشبین ترین هوادار تیم ملی مقدونیه هم فکر نمی کرد که بتواند قهرمان یورو را شکست دهد و به فینال پلی آف برسد، اما در کمال تعجب این اتفاق افتاد و حالا مقدونیه شمالی باید در فینال به مصاف پرتغال برود. جایی که کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت اما قطعا به دنبال تکمیل این ناراحتی و رسیدن به جام جهانی خواهند بود.