ما به همه نشان خواهیم داد که یونایتد چه تیمی است


سرویس خبر شماره: 1974593
1 نوامبر 1402 در 15:17 |
21 امتیاز خبر

1نقطه نظر

دالوت:

دیگو دالوت هیچ شکی در مورد توانایی منچستریونایتد ندارد و می گوید فردا شب مقابل کپنهاگ آن را نشان خواهند داد.

ما به همه نشان خواهیم داد که یونایتد چه تیمی است

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد در مقطع حساسی قرار دارد و پس از دو شکست متوالی فردا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مصمم به پیروزی مقابل کپنهاگ دانمارک است. شیاطین سرخ مقابل بایرن و گالاتاسرای شکست خورده اند و شکست سوم یا حتی یک تساوی به شانس صعود این تیم لطمه می زند. پس از درگذشت سر بابی چارلتون، این روزها فضای احساسی در باشگاه حاکم است.

1943686

دیوگو دالوت که در دیدار اخیر مقابل شفیلد یونایتد گل مهمی به ثمر رساند، در نشست خبری دیدار مقابل کپنهاگ با مقایسه گل خود با یکی از گل های بابی گفت: “با کمال میل. سر بابی گل های زیادی به ثمر رساند و من به اینکه با او مقایسه می شوم افتخار می کنم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را از نزدیک شناختم. او همیشه بعد از بازی در کنار ما بود و نماینده واقعی باشگاه بود. “این چیزی است که ما داریم. بیایید ببینیم که چگونه اسطوره هایی مانند سر بابی به موفقیت های زیادی در فوتبال دست یافتند و ادامه دهیم.”

1943684

دالوت در مورد وضعیت یونایتد گفت: “من فکر می کنم هر بازی فرصتی برای ما است تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم. با هر برد، اعتماد به نفس تیم افزایش می یابد. وقتی برنده می شوید و زمانی که آنطور که می خواهیم بازی نمی کنید راحت تر است که این اعتماد را به دست آورید. ما باید راهی برای پیروزی پیدا کنیم. ما کیفیت عالی خود را نشان داده ایم و باید از فرم و احساس خوب فعلی خود برای ادامه این روند پیروزی استفاده کنیم. “ما فردا شب باید یونایتد واقعی را نشان دهیم.”

1943690

مجله اخبار فوتبال خارجی