رونالدو بهترین بازیکن سال 2014 فوتبال جهان شد یواخیم لو؛ بهترین مربی دنیا- اخبار ورزشی تسنیم خبرگزاری تسنیم | akhbarfootball

دیبالا طرفداران زیادی در حساب های رسانه های اجتماعی خود دارد که 48.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 2.3 میلیون دنبال کننده در توییتر و 15 میلیون دنبال کننده در حساب فیس بوک خود دارند. ثروت دی بروین از ترکیبی از قراردادهای پرسود و قراردادهای حمایت مالی با نایک، EA Sports و Orange به دست می آید. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

  • از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ نیز کریس رونالدو در لالیگا حضور داشته است، در این بازه زمانی نیز لالیگا بهترین لیگ دنیا بوده است و فاتح عناوین زیادی در سطح بین المللی شدند.
  • او 3.1 میلیون دنبال کننده در توییتر، 12.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 318 هزار دنبال کننده در حساب فیس بوک خود دارد.
  • او یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال و یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های تمام دوران است.
  • کریم بنزما که با درخشش در رئال مادرید باعث قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد، برای اولین بار توپ طلا را بدست آورد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شب گذشته در مراسم توپ طلا، لیونل مسی موفق شد به بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ نام گیرد و توپ طلای هفتم خود را بدست آورد. کسب توپ طلایی دیگر برای مسی باعث شد تا واکنش‌ بسیاری از ستاره‌های فوتبال و… لیونل مسی با فتح جام جهانی، دیگر ماموریت نیمه‌تمامی ندارد و با خیال راحت بهترین بازیکن تاریخ است؛ واژه‌ها جدیدترین قربانی این اِبرستاره‌ی ۳۵ ساله هستند. به گزارش ایران اکونومیست، ۱۰ قهرمانی در لالیگا، هفت فتح در کوپادل‌ری، هفت قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار جام‌داری در لیگ قهرمانان اروپا، سه جام در سوپرکاپ اروپا، سه… در آخرین مراسم توپ طلا که در سال ۲۰۲۱ در شهر پاریس برگزار شد، لیونل مسی برای هفتمین بار توپ طلا را به‌دست آورد و الکسیا پوتیاس برنده توپ طلای بانوان شد. در آخرین مراسم بهترین‌های فیفا که در سال ۲۰۲۱ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا به‌طور مجازی برگزار شد، روبرت لواندوفسکی برای دومین بار بهترین بازیکن سال فیفا شد و الکسیا پوتیاس بهترین بازیکن زن سال لقب گرفت.

واکنش عادل فردوسی‌پور به مرگ دیگو مارادونا

کوین خوش تیپ به عنوان مشهورترین بازیکن فوتبال در سال 2022 شناخته می شود. او جوایز متعددی را به دست آورده است که این بزرگترین دلیل محبوبیت او است. مارسلو علاوه بر اینکه یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال است، یکی از ثروتمندترین آنها نیز هست. او یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست های اینستاگرام است که طرفداران زیادی دارد. او علاوه بر اینکه بیشترین فالوور را در فیس بوک دارد، 12.7 میلیون دنبال کننده در توییتر و 58.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او علاوه بر اینکه بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد، ۱.۸۵ میلیون دنبال کننده در توییتر و ۲.۴ میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد.

شگفتی‌های علم و فناوری سال ۲۰۲۳

بارها گفته شده که دی بروین بهترین هافبک فوتبال جهان و یک فوتبالیست کامل است. او چهره ی جذابی دارد و برای طرفدارانش بسیار خوش قیافه به نظر می رسد. همه کسانی که او را تحسین می کنند می گویند که او یکی از بامزه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی قطره

لیونل مسی با ۷ توپ طلا و ۶ جایزهٔ بهترین بازیکن سال فیفا رکورددار است. بعد از مسی، کریستیانو رونالدو با ۵ بار دریافتِ هر کدام از جوایز، رونالدو لوئیز نازاریو ده‌لیما با ۳ بهترین بازیکن سال فیفا و ۲ توپ مجله اخبار فوتبال طلا، زین‌الدین زیدان با ۳ بهترین بازیکن سال فیفا و ۱ توپ طلا و یوهان کرویف با ۳ توپ طلا، موفق‌ترین فوتبالیست‌ها بوده‌اند. رونالدو نازاریو جوان‌ترین برنده توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است.

http://3dmark.ir