متفاوت با یحیی: سپاهان قهرمان آسیا شود!


سرویس خبر شماره: 1973721
27 مه 1402 در 10:25 ب.ظ.
3.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

غیرمنتظره ترین اظهارات گل محمدی در نشست خبری

یحیی گل محمدی صحبت های متفاوتی درباره رقیب قدیمی پرسپولیس کرد.

متفاوت با یحیی: سپاهان قهرمان آسیا شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بخشی از کنفرانس پس از بازی با پیکان یحیی گل محمدی، خبرنگاری از مهارت سپاهان در جذب شهریار مغانلو و سپس عیسی آل کثیر صحبت کرد اما یحیی گل محمدی پاسخ متفاوتی داد.

یحیی در واکنش به جذب دو مهاجم سپاهان از این تیم یعنی عیسی و مغانلو واکنش نشان داد. سپاهان با هزینه کردن برای گلزنی و بازیکنان باکیفیت کار درستی انجام می دهد. من مشکلی با این موضوع ندارم و این یک کار حرفه ای است. آنها امکانات و پول را دارند و باید به سپاهان حتی برای جذب بازیکنان گرانتر و بهتر کمک کرد تا قهرمان می شوند. آسیا باش!»

گل محمدی با انتقاد از قانون سقف قراردادها در ادامه سخنان خود گفت: فیرپلی مالی یعنی هر تیمی که امکاناتش را داشته باشد می تواند تیم بهتری بسازد، آنها منابع مالی دارند اما این قوانین سنگین متاسفانه باشگاه ها را عذاب داده و باشگاه های ایرانی را در آسیا ضعیف کرده است و کار همه باشگاه ها سخت شده است. اگر می تواند باید بازیکن بخرد، اگر فرصت خرید یک بازیکن چند میلیون دلاری را داریم باید این کار را انجام دهد، من مشکلی ندارم.

یحیی درباره نظر مثبت خود نسبت به حضرت عیسی(ع) افزود: عیسی آل کثیر بعد از پایان قراردادش در دسترس ما بود و می‌خواست بماند، اما شرایط مالی باشگاه اجازه نداد و نتوانستیم او را نگه داریم و او یکی از گزینه‌های مثبتی بود که من داشتم. پیدا کردن یک مهاجم در این مرحله بسیار دشوار است و مهاجمی که در این مرحله گل می زند: «بازار بسیار کوچک است. عیسی باید در آن زمان حفظ می شد.»

این بحث ها در شرایطی شکل گرفت که سپاهان در اظهارات کنایه آمیز خود درباره درویش، مدیرعامل پرسپولیس، از کسر امتیاز انضباطی از پرسپولیس گفته بود که رقابت در زمین را دوست دارد و حالا یحیی هم ناراحت است. در این مورد، قانون صحبت می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی