مجازات سخت برای کریستیانو رونالدو

علاوه بر این، دیلی میل فاش کرد که قبل از رفتن رونالدو به رختکن، اریک تن هاخ قصد داشت او را در دقایق پایانی اخراج کند، اما ستاره پرتغالی در آن زمان حاضر به بازی نشد.
همانطور که تن هاچ پس از بازی دیشب گفت، او امروز در کارینگتون با رونالدو دیدار کرد و حالا باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای صادر کرده است، تصمیمی که در مورد رفتار رونالدو گرفته شده است. اعلامیه.
در بیانیه باشگاه آمده است: “کریستیانو برای بازی روز شنبه مقابل چلسی در ترکیب منچستریونایتد نخواهد بود. بقیه بازیکنان روی آماده شدن برای این بازی متمرکز هستند.”
علاوه بر این، رسانه های انگلیسی گزارش دادند که رونالدو که در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشته است، جدا از سایر اعضای تیم تمرین خواهد کرد.

مطمئنا اگر رونالدو می دانست این فصل به چنین کابوس تبدیل می شود، تابستان امسال به هر شکلی که می توانست منچستریونایتد را ترک می کرد.

این واکنش شدید باشگاه منچستریونایتد نشان می دهد که آنها از تصمیم تنهاخ حمایت می کنند.
منچستریونایتد شب گذشته موفق شد تاتنهام را 2-0 شکست دهد و نمایشی درخشان با گل های فرد و برونو فرناندس به نمایش بگذارد و اگر درخشش هوگو لوریس نبود می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849200
28 مه 1401 در 9:36 ب.ظ.
15 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

پرش از فهرست تیمی و ترکیب انفرادی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-0 تاتنهام را شکست دهد اما این پیروزی دلچسب تحت تاثیر اقدام کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی قرار گرفت.
در حالی که هنوز دقایقی از بازی باقی مانده بود، این ستاره پرتغالی با نارضایتی به رختکن رفت. اقدامی که واکنش هواداران این تیم را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

رونالدو در دقایق پایانی بازی دیشب در حالی به رختکن رفت که هنوز سوت پایان بازی به صدا در نیامده بود.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را برای بازی روز شنبه مقابل چلسی از ترکیب خود حذف کرد و باید در انزوا تمرین کند.

مجازات سخت برای کریستیانو رونالدو