قربان بردیف و تراکتور بازنده پرافتخار نقش جهان

مهم ترین تغییری که قربان بردیف در تراکتورسازی ایجاد کرد این است که این تیم دیگر در نیمه انتهایی جدول به حساب نمی آید و بیش از همه با ارائه فوتبال تهاجمی و کسب امتیازات مهم سعی در ارائه بازی های خوب دارد. طبیعی است که در برخی از بازی ها ایده ها آنطور که انتظار می رود پیش نمی روند. این تراکتور در تهران پرسپولیس را شکست داد و در اصفهان مغلوب سپاهان شد. این نشان می دهد که قربان بردیف و تراکتور خود را مدعی می بینند و برای پیروزی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنند.

تراکتور در این بازی سه امتیاز را به دلیل یک اتفاق غیرمنتظره از دست داد اما تجربه خوبی کسب کرد که قطعا در بازی های آینده به خصوص در دور دوم به کمک تراکتورسازی خواهد شد. این تراکتور تهاجمی و آینده نگر با ایده های قربان بردف قطعا در آینده به تیم بهتری تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد قربان بعد از گل چهارم سپاهان نیمکت نشین شده باشد تا بازی را برای خودش ببندد و برای تراکتورسازی بهتر برنامه ریزی کند.

با وجود شکست در ورزشگاه نقش جهان، قربان بردیف و تراکتوری که او ساخت نشانی از تیم بازنده نداشتند و مطمئنا با امید جلو خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849201
28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:42 |
18.6 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر

تراکتورسازی امروز در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب سپاهان شد اما هیچ فوتبالی را نباخت و بازی هفته دهم لیگ برتر عالی بود.

قربان بردیف و تراکتور بازنده پرافتخار نقش جهان

تراکتور بازی را 4 بر 2 واگذار کرد اما پس از 10 نفره شدن عقب نشینی نکرد و حتی سعی کرد بازی را به تساوی بکشاند که ستودنی بود و مهمتر از همه بعد از 10 نفره شدن، به دفاع روی نیاوردند. به یکباره و بازی را زیبا کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگر محمدرضا اخباری در دقیقه 21 که نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان بود از بازی اخراج نمی شد، تراکتورسازی سپاهان برای نتیجه گیری و گرفتن سه نقطه تلاش زیادی می کرد. . با این وجود در دقایقی از بازی، تراکتور در 10 می توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما گل چهارم سپاهان که توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید، تراکتورسازی را در دقایق پایانی ناامید کرد.