مجوز لغو شد: شوک فیفا برای مادر امباپه


سرویس خبر شماره: 1972117
20 اکتبر 1402 در 1:05 ب.ظ.
11.5 هزار |

5نقطه نظر

کیلیان آزاد شد؟

با قانون جدید فیفا، سرنوشت کیلیان امباپه ممکن است برای فصل آینده تغییر کند و او سرانجام به رویای خود جامه عمل بپوشاند.

مجوز لغو شد: شوک فیفا برای مادر امباپه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیضه العماری، مادر و ایجنت کیلیان امباپه پس از قانون جدید دیگر مجوز لازم را ندارد و از لیست نمایندگان فیفا حذف شده است.

1939034

به این ترتیب، آینده کیلیان امباپه می تواند تغییر کند. تا امروز مادر امباپه تصمیم نهایی در مورد تمام نقل و انتقالات و تمدیدها بود. او در سال های اخیر نقش مهمی در حفظ پسرش در پاری سن ژرمن داشت و دلیل اصلی عدم انتقال این بازیکن سال گذشته به رئال بود و همین او بود که او را تشویق کرد تا با پاریس تمدید کند. اما به دلیل تغییرات اخیر در قوانین فیفا، شرایط ممکن است تغییر کند.

همانطور که در پلت فرم نمایندگان فیفا مشاهده می شود، العماری دیگر در بین هزاران نماینده ثبت نام شده نیست. بنابراین مادر امباپه بدون این مجوز نه می تواند به عنوان نماینده قانونی یک فوتبالیست کار کند، نه برای قرارداد مذاکره کند و نه حتی به طور غیرمستقیم پورسانت دریافت کند.

1938912

بسته به تاریخ ها، العماری حداقل تا اردیبهشت ماه آینده که آزمون جدید برگزار می شود نمی تواند این مجوز را دریافت کند.. اگر این کار را انجام دهند، هر نماینده دیگری می تواند با استفاده از سرویس ارائه شده توسط فیفا، تخلف شما را گزارش کند. وضعیتی که می تواند منجر به جریمه های سنگین هم برای نماینده و هم برای شرکتی شود که او برای آن کار می کند.

استثناها
تاکنون استثناهایی وجود داشته که می تواند قوانین را تغییر دهد. از یک طرف، در آلمان، حکمی از دادگاه دورتموند وجود دارد که طبق آن هیچ تیم، نماینده یا فوتبالیست آلمانی ملزم به رعایت برخی از مواد مقررات جدید فیفا نیست که از اول اکتبر به اجرا درآمد.

1939036

علاوه بر این، در انگلستان، تا زمانی که سیستم دادگاه در مورد این موضوع تصمیم نهایی را اتخاذ نکند، رویه قبلی حاکم خواهد بود. پاسخ حداقل تا اول نوامبر نخواهد رسید. تا آن زمان، هیچ مقاله ای را نمی توان به عنوان مقاله معتبر در مقررات جدید نمایندگی فیفا گنجاند.
همین اتفاق ممکن است در اسپانیا رخ دهد. به این پرونده سه شنبه هفته آینده رسیدگی می شود و تا تصمیم دادگاه بالاتر، می توان اقدام احتیاطی انجام داد. همه چیز نشان می دهد که این دادگاه اروپا خواهد بود که تصمیم خواهد گرفت. فیفا به نوبه خود می خواهد این موضوع را تا انتها ببیند.

بدترین خبر برای مادر امباپه
با این استاندارد جدید، مجوز نمایندگی جهانی خواهد بود. برای دریافت آن، باید یک آزمون را پشت سر بگذارید یا یک مجوز معتبر از قبل از سال 2015 داشته باشید. یکی از جدیدترین آنها این است که اکنون، فقط به این دلیل که شما پدر، مادر یا برادر یک بازیکن هستید (مثل مسوت اوزیل و پدرش مصطفی یا امباپه و مادرش)، شما نمی توانید نماینده او باشید. با قانون جدید داشتن این مجوز الزامی است.
در مورد العماری هیچ مدرکی مبنی بر داشتن مجوز قبل از سال 2015 یا قبولی در آزمون فیفا وجود ندارد، بنابراین او نمی تواند درخواست انتقال احتمالی پسرش و دریافت کمیسیون داشته باشد.

1939035

بنابراین، از این پس امباپه برای مذاکره در مورد انتقال احتمالی به باشگاه دیگری مانند رئال مادرید یا تمدید آن با پاری سن ژرمن، باید مدیر برنامه دیگری مورد تایید کارشناسان فیفا پیدا کند. باید دید این ماجرا تا چه اندازه می تواند سرنوشت کیلیان امباپه را تغییر دهد و آیا او حالا می تواند رویای بازی در رئال را محقق کند یا خیر.

مجله اخبار فوتبال خارجی