مدافع آرسنال به جای هم تیمی اش اخطار گرفت!

در جریان این اتفاق، هافبک سوئیسی آرسنال توپ را از دستان آنتونیو آدان، دروازه بان اسپورتینگ لیسبون ربود. توبیاس استیلر بلافاصله بازی را به دلیل خطا و جریمه کردن بازیکن خاطی متوقف کرد.

در دقیقه 43 بازی با تساوی 1-1 دو تیم، آرسنال پس از پایان یک حمله در حال ترک زمین حریف بود که گرانیت ژاکا مرتکب خطای آشکار شد، اما داور با اخطار گابریل مارتینلی مواجه شد. !

1830485
در این صحنه خطای داور آلمانی مشخص است. مارتینلی که با کارت زرد دریافت کرد، خطای ژاکا را با چند فاصله از قبل زیر نظر گرفت. خطایی که مرتکب نشد اما جریمه اش را به همراه داشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال پنجشنبه شب مقابل اسپورتینگ لیسبون به تساوی 2-2 دست یافت. این بازی علاوه بر صحنه های فنی زیبا، پشت صحنه های جالبی هم داشت، از جمله صحنه هایی که در دقایق پایانی نیمه اول شاهد بودیم. جایی که داور به بازیکن آرسنال کارت زرد اشتباه داد.


سرویس خبر شماره: 1894884
19 مارس 1401 در 01:11
6.5 هزار |

0نقطه نظر

خطای عجیب داور آلمانی در لیگ اروپا

داور آلمانی اما مارتینلی را به جای هم تیمی خود ژاکا با کارت زرد جریمه کرد که باعث تعجب این بازیکن شد. مهاجم برزیلی آرسنال به خاطر این اشتباه به داور اعتراض کرد اما نتیجه ای نداشت.

1830487

گابریل مارتینلی در جریان یک اتفاق جالب در بازی با اسپورتینگ به جای هم تیمی خود گرانیت ژاکا با کارت زرد جریمه شد.

مدافع آرسنال به جای هم تیمی اش اخطار گرفت!

صحنه ذکر شده توسط کمک داور ویدئویی نیز بررسی شد، اما داوران حاضر در اتاق VAR ترجیح دادند با دادن این کارت زرد، خطای داور را به او اعلام نکنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی