مورینیو: نیمکت نشینی بایرن برای من کافی بود



سرویس خبر شماره: 1894882
19 مارس 1401 در 00:48
27.3 هزار |

1نقطه نظر

ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم پس از پیروزی مقابل رئال سوسیداد، عملکرد تیمش را قابل انتظار و قابل قبول ارزیابی کرد.

مورینیو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آاس رم موفق شد در دور اول مرحله حذفی لیگ اروپا با نتیجه دو بر صفر رئال سوسیداد را شکست دهد. پس از برتری تیم میزبان، ژوزه مورینیو به این نکته اشاره کرد که برای داشتن دست بازتر، تنها یکی از نیمکت نشینان بایرن مونیخ در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن برای او کافی است.

مورینیو در پایان گفت: تیم ما با وجود مالکیت ضعیف توپ در جریان بازی توانست به خوبی کار را کنترل کند و با این شرایط توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و با برد زمین را ترک کنیم. این چیزی است که ما می خواستیم انجام دهیم.» بیایید بفهمیم.»

وی افزود: پسران امشب تلاش قابل قبولی از خود نشان دادند و با همدلی توانستیم بر حریف غلبه کنیم، عملکرد بازیکنان باتجربه ای مانند دیبالا نیز در کسب این نتیجه بسیار مهم بود.

اولین گل رم در این بازی توسط استفان الشعراوی به ثمر رسید، زیرا مورینیو به جای لئوناردو اسپیناتزولا از این بازیکن در دفاع چپ استفاده کرد. سرمربی رم گفت: “این یک تصمیم تاکتیکی و استراتژیک بود. البته کار آسانی نبود زیرا من فقط یک مهاجم روی نیمکت داشتم.”

مورینیو در ادامه صحبت های خود مقایسه جالبی بین تیمش و تیم پر ارزشی مانند بایرن مونیخ انجام داد و گفت: در حالی که بایرن مونیخ گنابری، مانه و سانه را روی نیمکت مقابل پاری سن ژرمن داشت که یکی از آنهاست. کافی است که می توانستم زودتر جای دیبالا را بگیرم و احتمالا یک گل دیگر به ثمر برسانم.”

1830483



مجله اخبار فوتبال خارجی