مدافع اسپانیایی اندرلخت; گل پپ برای دفاع چپ سیتی

منچسترسیتی همچنان در حال تلاش برای تقویت در دفاع چپ است و پپ گواردیولا سرخیو گومز جوان اسپانیایی اندرلخت را برای این پست هدف قرار داده است.

گومز قبل از پیوستن به اندرلخت در بارسلونا و بوروسیا دورتموند بازی کرد. گواردیولا از زمانی که الکساندر زینچنکو را ترک کرد و به آرسنال پیوست، به دنبال جذب یک مدافع چپ بود. مارک کوکوریا قبلا به عنوان هدف اصلی سیتی برای این پست دیده می شد، اما او اکنون در آستانه پیوستن به چلسی است و سیتیزن ها از جذب او منصرف شده اند.


سرویس خبر شماره: 1836519
آگوست 11, 1401 @ 8:01 ب.ظ
10.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مدافع اسپانیایی اندرلخت در تابستان 2021 از دورتموند به این تیم پیوست و از آن زمان تاکنون یکی از بازیکنان فیکس تیم بلژیکی بوده است. درخشش گومز او را به بهترین بازیکن فصل گذشته باشگاه تبدیل کرد.

سرجیو گومز فارغ التحصیل آکادمی لاماسیا است. زمانی که در آکادمی بارسا حضور داشت، به عنوان هافبک هجومی بازی می کرد و مسئولان لاماسیا او را اینیستای جدید خطاب کردند. این مدافع اسپانیایی در سال 2019 با مبلغ 3 میلیون یورو به دورتموند پیوست اما پس از یک فصل ناموفق در بوندسلیگا به بلژیک رفت تا برای اندرلخت بازی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در حال مذاکره با این باشگاه بلژیکی برای جذب سرخیو گومس، مدافع اسپانیایی باشگاه اندرلخت است. او عضو تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا است و پپ گواردیولا معتقد است برای تقویت پست دفاع چپ سیتی به حضور او در تیمش نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی