مدافع صنعت: ویسی شناسنامه فوتبال خوزستان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیاض میردورقی بازیکن جوان تیم صنعت نفت درباره این بازی گفت: خدا را شکر توانستیم در این دیدار حساس یک امتیاز کسب کنیم، واقعاً به آن امتیاز نیاز داشتیم و باید شرایط جدول تیممان را درست می کردیم. ، اما هنوز کارمان تمام نشده است. ماموریت ما نصفه و نیمه است. توانستیم دل هوادارانی که از آبادان آمده بودند را شاد کنیم و خدا را شکر 90 دقیقه به ما زحمت دادند و خروسشان داغ بود. البته هنوز ماموریت ما تمام نشده است و باید این بازی را فراموش کنیم و خود را برای دیدار با ذوب آهن آماده کنیم تا بتوانیم با هواداران این ماموریت را انجام دهیم و تیم را در لیگ نگه داریم.

صنعت نفت موفق می شود استقلال تهران را متوقف کند و یک امتیاز مهم در آبادان بگیرد.

مدافع صنعت: ویسی شناسنامه فوتبال خوزستان است

وی همچنین درباره سخنان ساپینتو درباره عبدالله ویسی گفت: آقای ساپینتو بداند که آقای وایسی شناسنامه فوتبال خوزستان و فوتبال خوزستان شناسنامه فوتبال ایران است. آقای وایسی با این بازیکنان بومی و گمنام استقلال خوزستان را قهرمان ایران کرد اما شما چطور؟ شما تیم قهرمان بدون شکست را از آقای مجیدی تحویل گرفتید اما چه کردید؟ فکر می کنم همه این حواشی به درد تیم بزرگ و اصیل استقلال نمی خورد و بهتر است روی کار خودت تمرکز کنی تا اینکه با مربی، بازیکنان و گاهی هواداران حریف دعوا کنی. ما ایرانی ها فرهنگ داریم و به فرهنگ ما توهین نکنید. نیازی به صحبت و دفاع از گذشته آقای ویسی نیست زیرا مردم فوتبال را می فهمند و می دانند که حلاج چند مرده است.


سرویس خبر شماره: 1935547
15 مه 1402 در 11:42 ب.ظ
6.6 هزار |

3نقطه نظر

هواداران در تهران از هیچ تلاشی دریغ نکردند

وی در پایان گفت: از همه هواداران می خواهم مثل همیشه در روز بازی با ذوب آهن 90 دقیقه در کنار تیم باشند تا با پایان لیگ، جشن موفقیت بگیریم و در کنار هم در لیگ بمانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی 1871504

میردورقی افزود: شاید اگر مسئولان خوزستان کمی بیشتر از آقای ویسی خوششان می آمد، می توانست خیلی بیشتر در خوزستان کار کند. اما متاسفانه اتفاقی افتاد که در حوزه من نیست. من خوزستانی هستم و می دانم چقدر برای فوتبال خوزستان غنی است.