دی لورنتیس: سال ها بود که به دنبال فردی مثل اسپالتی بودم

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی به هواداران اطمینان داد که ویکتور اوسیمان و لوسیانو اسپالتی باشگاه را ترک نخواهند کرد.

دی لورنتیس: سال ها بود که به دنبال فردی مثل اسپالتی بودم

آیا آماده مذاکره برای فروش ویکتور عثیمان هستید؟
نه هرگز! در حال تدارک یک مهمانی بزرگ هستیم، در بازی های بعدی مهمانی های بیشتری خواهیم داشت. این مهمانی هرگز تمام نمی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دی لورنتیس در رای 1 به برونو وسپا گفت: “در سال 2004 ناپولی فقط یک تکه کاغذ بود و بعد از 10 سال به اروپا بازگشتیم و بعد از 10 سال اسکودتو را بردیم.” فیلم بدون بدهی باید بودجه دقیقی تعیین کنید و به آن پایبند باشید. در زندگی، شما باید یک کارآفرین باشید، نه کسی که فقط یک گیرنده است. به من یک میلیارد برای ناپل و دو و نیم میلیارد برای گروه شرکت هایم پیشنهاد شد، اما همه این پیشنهادها را رد کردم.

1871502


سرویس خبر شماره: 1935546
15 مه 1402 در 11:38 ب.ظ
5.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اسپالتی و عثیمان را نگه دار
لوچیانو اسپالتی کسی است که سال ها به دنبال او بودم و بالاخره توانستم او را به ناپولی بیاورم. او ما را به اروپا بازگرداند و اکنون می خواهم دوران جدیدی را با او شروع کنم زیرا او یک رهبر بزرگ است. در مورد قرارداد، من قبلاً از گزینه موجود در قرارداد او استفاده کرده ام. مردم فقط برای یک گزینه در ناپولی نمی مانند، لوسیانو گفت که او ناپولی را دوست دارد. او اکنون در اینجا یک قهرمان است و تاریخ ساز شده است، بنابراین مناسب است که از آن سود ببرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در تابستان 2004 بود که ناپولی ورشکست شد و مجبور شد از سری C2، دسته چهارم فوتبال ایتالیا، فعالیت خود را از سر بگیرد.

آنها نه بازیکن داشتند، نه زمین تمرین و حتی مجبور شدند نام خود را تغییر دهند، اما آئورلیو دی لورنتیس آنها را در 19 سالگی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی لیگ ایتالیا رساند.