مدتی به دلیل افسردگی دوست نداشتم فوتبال بازی کنم


سرویس خبر شماره: 2020234
20 مه 1403 در 9:15 ب.ظ.
2.8K |

0نقطه نظر

ستاره لاتزیو:

پاتریک، مدافع اسپانیایی لاتزیو می گوید که مدتی است که از زمان حضورش در این باشگاه، از افسردگی و حملات عصبی رنج می برد.

مدتی به دلیل افسردگی دوست نداشتم فوتبال بازی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع میانی پیش از این در مورد مشکلات سلامت روانی خود صحبت کرده و به دوره قرنطینه اشاره کرده است که کووید برای اولین بار در مارس 2020 به ایتالیا رسید.

پاتریک این هفته در صحبت با تلویزیون لاتزیو بیشتر در مورد آنچه با آن روبرو بود توضیح داد و سعی کرد وانمود کند که حالش خوب است.

او گفت: من برای مدتی دچار حملات عصبی شدم، صبح ها از خواب بیدار می شدم و حوصله انجام هیچ کاری را نداشتم، احساس لذت در زندگی را از دست داده بودم.

آخرین کاری که می خواستم انجام دهم این بود که فوتبال بازی کنم. گاهی اوقات خیلی خوب بودم، چون همه مصدوم بودند و باید بازی می‌کردم، احساس می‌کردم نباید کسی را ناامید کنم.

2020080

فکر کردم چگونه می توانم فقط به خاطر این احساس بازی نکنم؟ تسلیم شدن خیلی راحت و جنگیدن سخت بود. من در آن زمان در شرایط بدی قرار داشتم، اما این تجربه باعث شد که امروز هستم. “اگر با این ترس ها روبرو نشده بودم، به این اندازه بالغ نمی شدم.”

پاتریک اخیراً 31 ساله شده است. او از سال 2015 برای لاتزیو بازی می کند و پیش از این در آکادمی جوانان ویارئال و بارسلونا بازی کرده است. قرارداد او با لاتزیو تا ژوئن 2027 اعتبار دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی