نگرانی های مصدومیت برای نیویورک نیکس در حال افزایش است

نیکز با رکورد 50-32 در کنفرانس شرق در فصل 2023-2024 دوم شد. در دور اول، نیویورک در برابر جوئل امبید و 76رز قرار گرفت. جالن برانسون در شش بازی به نیکز کمک کرد تا در آن سری پیروز شود. اکنون، تیم دو بازی به دور دوم مقابل پیسرز باقی مانده است. نیویورک پس از پیروزی در چهارشنبه شب، در این سری برتری 2-0 دارد.

علیرغم برتری 2-0 مقابل ایندیانا در نیمه نهایی کنفرانس، مصدومیت ها برای نیکس شروع شده است. نیویورک می دانست که بدون جولیوس رندل خواهد بود. او به جراحی شانه پایان فصل نیاز داشت. علاوه بر این، بویان بوگدانوویچ به جراحی های پایان فصل روی مچ دست و پای خود نیاز داشت. صدمات به همین جا ختم نمی شود. میچل رابینسون مرکز پشتیبان در بازی 1 مقابل پیسرز مچ پای خود را مصدوم کرد و 6 تا 8 هفته از میادین دور است. در بازی 2 مقابل ایندیانا، شروع کننده SF OG Anunoby مجبور شد در نیمه دوم بازی را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ ترک کند. برای یک تیم نیکز که در تلاش است تا یک دوره پس از فصل عمیق داشته باشد، ایده آل نیست.

آیا OG Anunoby در بازی 3 جمعه شب برای نیکس در دسترس خواهد بود؟

نیکس در فصل بعد با چندین مصدومیت کلیدی توانسته است تا این حد پیش برود. با این حال، OG Anunoby یک قطعه غیر قابل جایگزین برای نیویورک است. پس از معاوضه شدن از رپتورز، آنونوبی 23 بازی فصل عادی برای نیکس انجام داد. او باید با یک آسیب آزاردهنده آرنج دست و پنجه نرم می کرد که او را از زمین دور نگه داشت. زمانی که او سالم بود، آنونوبی یک کاتالیزور برای موفقیت تیم بود. نیویورک در 23 بازی که در فصل عادی 2023-2024 برای آنها انجام داد، 20 بر 3 پیش رفت.

در طول فصل بعد، نیکز در بازی‌هایی که OG Anunoby در آن‌ها شرکت کرده بود، 6-2 پیش رفتند. این در حالی است که قهرمان NBA 2019 شب گذشته بیش از یک ربع به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ غایب بود. بدبینی وجود دارد که Anunoby بازی 3 را از دست خواهد داد و ممکن است برای مدت طولانی از بازی خارج شود. از دست دادن طولانی مدت Anunoby ضربه بزرگی برای نیکس در این فصل خواهد بود. اگر نیکز پیسرز را پشت سر بگذارد، احتمالاً در فینال کنفرانس با بوستون سلتیکس روبرو خواهد شد. نیویورک برای فرار از سلتیکس و رسیدن به فینال NBA به یک OG Anunoby سالم نیاز دارد.

در بازی 2 در مقابل پیسرز، جیلن برانسون ستاره ستاره نیویورک نیز نگرانی هایی برای مصدومیت داشت. او در کوارتر اول بازی را ترک کرد و دستش را گرفته بود. برانسون در نیمه اول بازنگشت اما در دسترس بود و در نیمه دوم برای نیکس بازی کرد. با این حال، کریس هاینز از TNT گزارش داد که این آسیب دیدگی پای برانسون بوده است. نیویورک نمی‌تواند از دست دادن جالن برانسون در هر زمان بگذرد. او میانگین (35.6) امتیاز و (8.1) پاس گل در هر بازی در پلی آف دارد. گزارش مصدومیت امروز در ساعت 5:30 بعد از ظهر EST با اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد.



https://sportslens.com/news/injury-concerns-continue-to-pile-up-for-the-new-york-knicks-in-the-2024-postseason/ منبع: