مدیرعامل نساجی: میزبان سوپرجام قرعه کشی شود

** عیوب ملی در ایام تعطیل اصلاح می شود
وی در خصوص شرایط ورزشگاه شهید وطنی و تخلفات آن گفت: ورزشگاه شهید وطنی آماده است و از این پس باید خود را برای شروع لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم تا از هواداران در این ورزشگاه استقبال کنیم. با توجه به نواقصی که عنوان شد، دیروز طبق توافقی که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم و امروز نهایی می شود، مقرر شد ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شود. مدیریت و باشگاه مسئول تامین و نگهداری آن خواهد بود. برخی کاستی ها نیز به حضور تماشاگران مربوط می شود. تا شروع جام جهانی یک مسابقه بدون تماشاگر خواهیم داشت. پس از این مدت، اداره کل ورزش و جوانان نیز قول رفع این کاستی ها را داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام سازمان لیگ مقرر شد دیدار سوپرجام بین دو تیم استقلال تهران قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی برگزار شود. در 11 نوامبر این در حالی است که ابتدا گفته می شد این دیدار در سیرجان برگزار می شود و پس از آن سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که هنوز محل برگزاری بازی سوپرجام مشخص نشده است و علاوه بر سیرجان، دو تیم دیگر نیز برگزار می شوند. شهرستان ها نیز کاندیدای این مسابقه هستند.


سرویس خبر شماره: 1849626
1 نوامبر 1401 ساعت 12:17 |
406

0نقطه نظر

امیدوارم تماشاگران به زودی به ورزشگاه ها برگردند

مدیرعامل باشگاه نساجی می گوید ایرادات ورزشگاه وطنی قائم شهر با تعطیلی لیگ برتر برطرف می شود.

مدیرعامل نساجی: میزبان سوپرجام قرعه کشی شود

** قرعه کشی بهترین گزینه برای انتخاب میزبان است
ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قبل از اینکه بحث اسکان شهر سیرجان مطرح شود با آقای کاشوری صحبت کردم و پیشنهاداتم را به دوستانم ارائه کردم و پیشنهاد دادم که اگر مسابقه با حضور تماشاگران و هر کدام برگزار شود. سهم تیم برابر است، از برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی استقبال می کنیم. در صورت عدم حضور تماشاگران، سازمان لیگ قرعه کشی می کند و هر کدام از ورزشگاه آزادی و شهید وطنی بر اساس شرایط انتخاب می شوند. از قرعه کشی استقبال می کنیم که بعد از آن گفتیم اگر با این شرایط موافق نیستید ریش و قیچی خود را در دست دارید و از طرف دیگر آقای علی فتح الله زاده موافقت خود را با قرعه کشی اعلام کرده است و من فکر کنید این بهترین گزینه است.”

** انشاالله مخاطبان به زودی برمی گردند
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر نیز گفت: از روز اول به آنها گفتیم که مسابقات را تعطیل کنند زیرا تماشاگران روح فوتبال هستند و برگزاری مسابقات بدون حضور آنها لطفی نیست. . تیمی مثل نساجی تیمی است که هواداران زیادی دارد و از این مشکل رنج می برند، برخلاف برخی تیم ها که به دلیل نداشتن هوادار از این مشکل استقبال می کنند. همه ما در هفته های اول که بازی ها با حضور تماشاگران برگزار می شد، دیده ایم که چه شور و نشاطی در فوتبال ما ایجاد شد. انشاالله به زودی این مسائل حل می شود تا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.»

گفتگو: محمدرضا قاسمی



مجله اخبار فوتبال داخلی **نتایج خوب نساجی نتیجه کار گروهی است
سیف الله پور در خصوص نتایج نساجی و حضور این تیم در رده پنجم رده بندی نیز گفت: این نتیجه حاصل کار تیمی و حاصل تلاش مالک، مدیران، هیئت مدیره، کادر فنی، کادر پزشکی است. ، تدارکات و بازیکنان پشتیبان با هم کار می کنند و جان خود را برای شادی مردم قائم شهر می دهند و علاوه بر این ما یک مربی شایسته و صمیمی در راس سلسله مراتب داریم که با او تعامل خوبی داریم و شما می توانید باشید. مطمئنا تیم حمید مطهری حرف های زیادی برای گفتن دارد.”