رکورد مودریچ همچنان ادامه دارد: جشن گرفتن 450 گل


سرویس خبر شماره: 1849631
1 نوامبر 1401 ساعت 12:40 |
654

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته یازدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.
گل اول آن بازی را مودریچ برای رئال مادرید به ثمر رساند و پس از تساوی سویا، لوکاس وازکز و فدریکو والورده بودند که توانستند دو گل دیگر را برای شاگردان کارلو آنچلوتی به ثمر برسانند تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. با خیال راحت در صدر جدول لالیگا بمانید.
مودریچ در چند فصل گذشته همواره یکی از مهره های اصلی رئال مادرید بوده و نقش موثری در موفقیت این تیم به خصوص در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته است.


درخشش او در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا یکی از عوامل موفقیت رئال در این رقابت ها و چهاردهمین قهرمانی اروپا بود و او در 37 سالگی با این بازیکن قرارداد جدیدی امضا کرد.
مودریچ شب گذشته در بازی با سویا رکورد جدیدی برای خود به ثبت رساند و موفق شد برای 450مین بار با پیراهن این تیم به میدان برود و با گلزنی در این بازی این رکورد را جشن بگیرد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از پایان این دیدار با پیراهنی که شماره 450 روی آن حک شده بود به دیدار این بازیکن رفت تا این موفقیت را به او تبریک بگوید و از این ستاره تیمش قدردانی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید شب گذشته برای چهارصد و پنجاهمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

رکورد مودریچ همچنان ادامه دارد: جشن گرفتن 450 گل