مذاکرات موفقیت آمیز پاریس و چلسی برای انتقال زیاش

مذاکرات پاری سن ژرمن و چلسی با سرعت قابل قبولی پیش می رود.

مذاکرات موفقیت آمیز پاریس و چلسی برای انتقال زیاش

اگرچه هنوز توافق رسمی صورت نگرفته است، اما به نظر می رسد مذاکرات با سرعت بالایی ادامه پیدا کند. در همین حال، ستاره مراکشی پیشنهادهایی از باشگاه های منچستریونایتد و اورتون نیز دریافت کرده است. با این حال، چلسی تمایل زیادی به فروش او به حریف لیگ برتری ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با توجه به اینکه آبی ها تنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 200 میلیون پوند برای جذب ستاره مورد علاقه گراهام پاتر خرج کردند، انتقال زیچ به پاریس می تواند بخشی از این هزینه را پوشش دهد. این دقیقا همان چیزی است که باعث شد پی اس جی بیشتر به ستاره جذاب مراکشی علاقه مند شود.

او در سال 2020 به چلسی رفت در حالی که یک سال قبل از آن عضو آژاکس بود که می‌دانست چگونه یک صعود تاریخی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

زیاش پس از انتقال به چلسی و با وجود همراهی آن تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان 2021، نتوانست آنطور که باید در ترکیب آبی پوشان جای بگیرد. این وضعیت باعث کلید جدایی او شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه چلسی آماده پذیرش پیشنهاد پاری سن ژرمن برای انتقال قرضی 6 ماهه حکیم ضیاش است. به گزارش فابریزیو رومانو، باشگاه فرانسوی مذاکرات موفقیت آمیزی برای جذب بازیکن مراکشی چلسی انجام داد و زیاش نیز با رفتن به فرانسه موافقت کرد.


سرویس خبر شماره: 1867746
11 فوریه 1401 ساعت 08:15
890 امتیاز خبر

0نقطه نظر

حکیم ضیاش چندی پیش با تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر نمایشی تاریخی و خاطره انگیز داشت. جایی که آنها به اولین تیم آفریقایی تاریخ تبدیل شدند که در چهار مرحله آخر جام جهانی حضور داشتند. این عملکرد زیاش را تبدیل به یک هدف انتقالی مطلوب برای چندین باشگاه از جمله پاری سن ژرمن کرد.