رقم نقل و انتقالات سردار آزمون مشخص شد/ رسانه های معتبر اروپایی انتقال ستاره ایرانی را تایید کردند.

به گزارش خبرنگار اکیپ، لویک تانزی، آزمون قبلا برای پیوستن به این باشگاه چراغ سبز نشان داده است. مذاکرات با تیم بوندسلیگا نهم بر سر قراردادی با مبلغ کمتر از 10 میلیون یورو ادامه دارد. آزمون یک سال پیش از زنیت سن پترزبورگ روسیه به لورکوزن پیوست. این ملی پوش ایرانی در این فصل با تیمی که ژابی آلونسو به عهده دارد با 68 بازی داخلی موفق به گلزنی نشد. آزمون سال گذشته به رقبای مارسی، لیون نزدیک بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گزارش فابریزیو رومانو، باشگاه المپیک مارسی مذاکراتی را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی پوش 28 ساله ایرانی آغاز کرده است. مارسی پس از اینکه لوئیستریکرز سوارز (25) را ترک کرد و او را به آلمریا و بامبا دینگ (22) را به لوریان منتقل کرد، به یک مهاجم نیاز دارد.

مارسی در تلاش برای جذب ترمه موفی از لوریان با قراردادی دائمی بود، اما مهاجم نیجریه ای با قراردادی 30 میلیون یورویی به نیس خواهد پیوست. بر اساس گزارش ها، مارسی در حال مذاکره برای جذب ویتینیا، بازیکن جوان پرتغالی بود، اما براگا قیمت درخواستی 30 میلیون یورویی خود را از دست نداد. به نظر می رسد پابلو لونگوریا، رئیس مارسی و خاویر ریبالتا، مدیر ورزشی، گزینه ارزان تری را در سردار آزمون پیدا کرده اند.