مرادمند گره خوداشتغالی را باز کرد (عکس)

مدافع باتجربه استقلال در حضور دوز خود نمایشی درخشان از خود به جای گذاشت تا سنگر جنجال با هواداران باز شود.

مرادمند گره خوداشتغالی را باز کرد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از محرومیت رافائل داسیلوا از سوی کادر فنی، محمدحسین مرادمند به عنوان مدافع عارف غلامی در درگیری با هواداران انتخاب شد. این مدافع باتجربه که در ابتدای فصل به عنوان شریک مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو شناخته می شد، مدتی است که برای بهبودی مصدومیتش از لیست خارج شده است، بنابراین بازگشت به بازی برای او سخت خواهد بود. زمانی که آبی ها در حال صعود و در کورس قهرمانی هستند.


سرویس خبر شماره: 1921277
27 آوریل 1402 ساعت 03:00
1.4K |

0نقطه نظر

محرومیت مدافع برزیلی در آستانه دربی بهترین فرصت برای مرادمند بود تا بار دیگر توانایی های خود را به رخ سرمربی پرتغالی بکشد و در بازی با هواداران در قلب خط دفاعی ظاهر شد. عملکرد موفق او در روزی که هواداران به دنبال ضدحمله بودند تا کار را برای مدافعان آبی پوش سخت کنند، در نهایت بازی را باز کرد. تلاش آبی ها برای شکستن خط دفاعی چند لایه هواداران در نیمه اول به نتیجه نرسید و شاگردان ریکاردو ساپینتو دردسر بزرگی برای جلوتر از مدعیان ایجاد کردند.

1852779

اما در یک رفت و برگشت و در شرایطی که استقلالی ها مدعی پنالتی از دست رفته خود شدند، این بازیکن تعقیب کرد و با ضربه سر خود موقعیت عالی گلزنی به تیم داد و بازی را باز کردند و اولین گل خود را به ثمر رساندند. حریف نمایش دفاعی خود را متوقف می کند و کار برای اهداف بعدی و رسیدن به یک پیروزی روحی در آستانه دربی باز می شود. این نمایش به دفاع نیز ختم شد تا ساپینتو اکنون با چالش انتخاب بازیکن قلب دفاعی تیمش در دربی روبرو خواهد شد و باید دید قدیر برای این بازی چه تصمیمی خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی