آنچلوتی: گل نزدن بنزما مرا ناراحت کرد

سرمربی رئال از وضعیت خوب وینیسیوس جونیور و تونی کروس در آستانه بازی با چلسی خبر داد و گفت: آنها آماده بازی هستند و امروز با تیم تمرین کردند و دو بازیکن در بهترین حالت در کنار تیم خواهند بود. کیفیت ممکن در روز سه شنبه.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریم بنزما با اینکه 90 دقیقه در زمین بود اما نتوانست گلزنی کند. کارلتو در مورد عملکرد این بازیکن مقابل کادیز تاکید کرد: او خیلی خوب و سرحال بود، به کریم گفتم تو را در تیم می گذارم و وقتی خسته شدی جایگزینت می کنم، از اینکه نتوانست گل بزند کمی ناراحت شدم. با این حال، “دیدن بازی او لذت بخش بود و ورود به عنوان یار تعویضی دشوار بود. می خواستم از حضور او در زمین استفاده کنم.”

سرمربی رئال در مورد تصمیم خود برای ترکیب مقابل چلسی گفت: “وقتی تیم اینطور خوب بازی می کند، شما را در انتخاب ترکیب مرددتر می کند. خیلی ها امروز خوب کار کردند. شومانی خیلی خوب بازی کرد. سبایوس و آسنسیو. کریم هم عادی بود، تردیدهایی وجود دارد، اما خیالمان راحت است که گزینه های زیادی داریم.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد که تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت مقابل چلسی آماده است.

آنچلوتی: گل نزدن بنزما مرا ناراحت کرد

وی با ابراز تاسف از از دست دادن راحت امتیازات که باعث افزایش فاصله با بارسلونا شد، افزود: ما می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. در ژانویه امتیازات زیادی را از دست دادیم که بر علیه خودمان بود و اکنون تاوان آن را می پردازیم.

1852855

آنچلوتی در مورد وضعیت بدنی شاگردانش در این لحظه حساس فصل گفت: شرایط بسیار خوبی داریم، تیم انرژی بالایی دارد، داده های مربوط به عملکرد کریم بنزما در سن 35 سالگی در دو بازی اخیر است. بهترین مثال برای این بیانیه است.”


سرویس خبر شماره: 1921310
آوریل 27, 1402 در 02:28
2.7 هزار |

0نقطه نظر

انتخاب تیم چلسی برای من سخت است

وی در ادامه با تمجید از عملکرد مارکو آسنسیو گفت: فکر می کنم او در حد سال گذشته است و بازیکن تعیین کننده ای به حساب می آید زیرا توانایی هایش مشخص است.

1852854

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید موفق شد در هفته بیست و نهم لالیگا میزبان کادیز را با نتیجه 2-0 شکست دهد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی درباره پیروزی کم حاشیه تیمش با وجود موقعیت های زیاد گفت: بازی خوبی انجام دادیم و من یک بازی تیمی را ترجیح می دهم. آماده شدن برای این بازی آسان نبود اما بازیکنان با یک بازی خوب ظاهر شدند. نگرش.”