مشاریپوف از تحویل پاسپورت خود به استقلال خودداری کرد!/این باشگاه چیزی نمی دانست



هافبک ازبکستانی استقلال پس از دیدار مقابل شمس آذر تهران را ترک کرد و راهی امارات شد تا این موضوع به سوژه تقابل کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین مشاریپوف بدون اجازه آنها به خارج از کشور رفته است بسیار عصبانی هستند و فکر می کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است اما ظاهرا اتفاقات دیگری رخ داده است.

گذرنامه را تحویل ندهید

بازیکن ازبکستانی استقلال در پایان تعطیلات نوروزی به تهران بازگشت و مسئولان باشگاه استقلال به او گفتند که طبق قوانین فیفا باید پاسپورت خود را به آنها تحویل دهد اما جلال الدین از انجام چنین کاری خودداری کرد و مدعی شد که دلیل آن خانواده اش بوده است. در دبی است و می خواهد آنها را ملاقات کند و برای انجام کارهای مربوط به خروجش به تهران بیاورد، ترجیح می دهد گذرنامه را نزد خود نگه دارد و همین کار را کرد. باشگاه استقلال به مشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورتش را از او نگرفت اما حالا این موضوع مشکل ساز شده است زیرا به نظر می رسد بازیکن ازبکستانی استقلال سفر خود را با مدیریت باشگاه در کنار کادر فنی هماهنگ نکرده و در واقع بلیت خریده است. خودش را ترک کرد و ایران را ترک کرد.

ناآگاهی هر دو گروه

نکونام و سران باشگاه استقلال روابط گرمی با هم ندارند اما ظاهرا هر دو گروه از عملکرد مشاریپوف غافلگیر و بی اطلاع بودند. مربیان استقلال قاطعانه تاکید می کنند که جواد نکونام اجازه جدایی این بازیکن را نداده است و مدیریت باشگاه نیز تاکید دارد که این بازیکن پاسپورت خود را به آنها تحویل نداده و تمرین برنامه تمرینی را سرمربی تعیین می کند و آنها این کار را نمی کنند. انجامش بده اصلا نمی دانم بازیکنان در چه روزهایی استراحت می کنند و اگر قرار باشد به تمرین نروند با سرمربی هماهنگ می شوند و به همین دلیل به جلال الدین مرخصی داده نشد. اگر واقعا هر دو طرف به این موضوع بی توجهی کنند و این موضوع ثابت شود، بی شک جلال الدین مشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح دهد و احتمالا جریمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشاربپوف بدون هماهنگی با جواد نکونام از ایران رفت! / پاسپورت بازیکن استقلال را چه کسی به او داده است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال