مشتاق این شرایط بودم/درگیری بازیکن استقلال؟ به من گفتند حرکاتی وجود دارد!



جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: اول اجازه بدهید تکلیفم را انجام دهم، تا آخر آمدیم و سازمان لیگ فقط می گوید مصاحبه کنید. ، اما اینجا یک لیوان آب برای نوشیدن نیست. کمی به ما احترام بگذارید، اینجا جای مناسبی برای مصاحبه نیست و ما از این پله ها بالا می رویم، حداقل یک لیوان آب برای نوشیدن نیاز داریم.

وی ادامه داد: می دانستیم بازی سختی است و اگر از آن غفلت کنیم تیم ذوب آهن در انتقالی تیم خوبی است و مشکل ساز می شود. البته ما به بازی برگشتیم، تیم را بازسازی کردیم و موقعیت های واقعا خوبی داشتیم. باید در نیمه اول حداقل یک گل می زدیم و با تساوی به رختکن می رفتیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی استقلال درباره نیمه دوم این دیدار نیز گفت: در این نیمه سعی کردیم به کار خود ادامه دهیم و تیم خود را نظم دهیم. خط فوروارد باید کار خودش را می کرد و خط دفاعی هم باید کارش را با هند آف های خوب انجام می داد. موقعیت های گلزنی، کرنر و سیوهای زیادی داشتیم، سه گل زدیم که یکی از آن ها را هند زد. من صحنه را ندیدم اما فکر می کنم هند بود چون خود آقای نظمی به صحنه نزدیک بود.

وی افزود: در بازی اول چند تعویض پرمخاطره انجام دادیم و خدا را شکر به بازی برگشتیم و نتیجه را کسب کردیم و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. از همه هوادارانی که از هیچ تلاشی دریغ نکردند تشکر می کنم و شرمنده آنها هستیم. خدا را شکر پاسخ محبت آنها را دادیم و این پیروزی را به آنها تبریک می گوییم. خیلی ها از راه دور آمده بودند و با بازیکنان ملاقات کردند و به آنها گفتند که در چه موقعیتی عالی هستند. و ارزش کار خود را بدانند.

نکونام ضمن تشکر از بازیکنانش درباره داوری این دیدار گفت: ما هم مثل زمانی که خدای نکرده داوران به ضرر تیم ما اشتباه می کنند، درباره آن صحبت می کنیم. آنها با مسابقات زیاد قضاوت خوبی داشتند. من همیشه بعد از بازی نظرم را در مورد داوران می گویم و برای من تمام است، اما می خواستیم از آقای نظمی با وجود اینکه سه اشتباه مقابل تیم من مرتکب شدند، تشکر کنیم چون امروز قضاوت خوبی کردند.

نکونام در پاسخ به اینکه پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی قبل از بازی استقلال تاثیر روانی روی تیمش داشته است یا خیر، گفت: قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردم و در طول هفته فقط روی این موضوع تمرکز می کنیم که تیم خودمان است و خودمان هستیم. فقط خودمان را با خودمان مقایسه کنیم افراد تیم های دیگر را در کنار تیم خود قرار دهید، سپس خودمان را با آنها مقایسه می کنیم. ما باید بهترین باشیم و تا الان هم بوده ایم. بعد از بازی بازیکنان ما نمی خواستند بلند شوند.

وی با اشاره به کمبود بازیکن در ترکیب استقلال گفت: دیدید زمانی که ایمان سلیمی مصدوم شد حردانی را به عنوان مدافع میانی وارد زمین کردم، البته اینها مربوط به گذشته است و نمی خواهم بیشتر در مورد آن صحبت کنم. این حادثه و من نمی توانم صبر کنم.” . تمرکز ما روی چهار بازی آینده است. سایر مسابقات بسیار دشوارتر است و ما سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نکونام درباره عملکرد خوب دو بازیکن خارجی در تیمش و البته تاثیر عدم جذب بازیکنان خارجی مورد نظرش در نقل و انتقالات توضیح داد: ما سعی نکردیم فقط بازیکنان خارجی داشته باشیم، بلکه سعی کردیم تیمی قوی و شایسته داشته باشیم. هواداران استقلال و این هم تیم شما امروز دیدید که محمدحسین اسلامی چه فوتبالی بازی می کرد، من این بازیکنان را دیدم که به ما آسیب می رساندند. مهدی پور و یاماگا را تا پایان فصل ندارم که بازیکنان کلیدی هستند. سیلوا امروز تمرین کرد و تصمیم گرفتیم امروز بین او و سهرابیان یک بازیکن بیاوریم تا خدای نکرده دوباره هر دو را از دست بدهیم. اوایل و نیم فصل هوس این شرایط را داشتیم و آن هم برای استقلال بود.

وی همچنین در مورد درگیری امید حمیدی فر با رضایی، بازیکن ذوب آهن در پایان بازی و نداشتن چشم و دل برای بازی پیش رو را هل دادند و به زمین انداختند. این داستان همان چیزی است که به من گفتند و نمی دانم درست است یا دروغ.

سرمربی استقلال در پایان به احتمال تغییر ورزشگاه میزبان دیدار با پیکان از تاستگرد تهران به شهید آزادگان قزوین یا اراک امام خمینی(ره) پرداخت.

بیشتر بخوانید: هاشمی نسب تهدید کرد; من در زمان مناسب به وضوح صحبت می کنم / ما نمی ترسیم که آنها من را یک تریلیون دیگر جریمه کنند / یک دسته از مردم به خط اربابان خود می پردازند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال