هاشمی نسب تهدید شد من در زمان مناسب به وضوح صحبت می کنم / ما نمی ترسیم که آنها من را یک تریلیون دیگر جریمه کنند / یک دسته از مردم به خط اربابان خود می پردازند.



مهدی هاچمین نسب پس از پیروزی 2-1 استقلال مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران بابت عملکرد و نحوه بازی خود در نیمه اول عذرخواهی می کنم. در نیمه اول استقلالی نبودیم و در سطح قهرمانی نبودیم. در نیمه دوم به لطف صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم، آنها به خود آمدند و جایگاه خود را درک کردند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و یک گل به ثمر برسانیم.

وی ادامه می دهد: برخی صحبت ها به زندگی خصوصی افراد مربوط می شود اما مردم دوست دارند درباره آن صحبت کنند. بازیکنی برای تشویق هواداران ما می آید و بعد از گلی که به استقلالی ها زدیم تشویق می کند، ترسی نداریم. ما خیلی به قدرت بازیکنانمان اعتقاد داریم و مطمئن هستیم که در بازی برمی گردیم. قبلا هم گفته ام که قهرمان شدیم چه جام را ببریم چه نگیریم. این تیم چه با جام چه بدون جام برای ما قهرمان لیگ است. گروهی از اربابان خود الهام می گیرند تا قدرت را پیش روی ما بگذارند! ما به دنبال این نیستیم که آنها مقابل ما آزادانه بازی کنند، چون قبلا استقلالی بودند، انتظار داریم که شرافتمندانه بازی کنند و وقت تلف نکنند. آقایان ما هم بازی ها را می شناسیم، آنهایی که باید بدانند می دانند. من به موقع به وضوح صحبت می کنم. حالا بدون اینکه چیزی بگویند ما را 50 میلیون جریمه می کنند و ما نمی ترسیم که یک هزار میلیارد دیگر مرا جریمه کنند. من یک چیزی می گویم نه 50 میلیون یا 70 میلیون، تا بالا نرود هیچ برگی نمی افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می شود؟ هاشمی نسب تصریح کرد: این تیم همچنان قهرمان است. بارها گفته ام، با وجود اینکه سوم و چهارم می شویم، استقلال برای ما یک قهرمان است. از هواداران متشکرم و دست تک تک آنها را می بوسم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که نمی ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، پاسخ داد: فرقی نمی کند. من چی گفتم به کسی تهمت زدم؟

بیشتر بخوانید: درگیری شدید هاشمی نسب با سرمربی استقلال باعث دردسر بیشتر شد + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال