مصاحبه لاپورتا در مورد اخبار و شایعات بارسلونا

برای جذب رافینیا با چلسی رقابت کنید

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای شرکت کرده است تا آخرین اخبار و شایعات مربوط به فعالیت های نقل و انتقالات باشگاه کاتالانی را توضیح دهد.

تمدید قرارداد عثمان دمبله

دی یونگ و منچستریونایتد


سرویس خبر شماره: 1831731
11 جولای 1401 @ 23:40
13.5 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

از لواندوفسکی و دی یونگ گرفته تا دمبله و رافینیا

خرید روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ

رقابت برای جذب رافینیا از لیدز موضوع دیگری بود که لاپورتا به آن اشاره کرد. امروز اعلام شد که بارسا در رقابت با چلسی پیروز شد و رافینیا به زودی به نیوکمپ خواهد رفت. لاپورتا در این باره گفت: “رافینیا؟ ما با لیدز صحبت کرده ایم. فقط می توانم بگویم که باشگاه های دیگر او را می خواهند و پیشنهاد خود را به لیدز ارسال کرده اند.”

در حالی که امروز گزارش شد که بارسا و دمبله برای تمدید قرارداد او به توافق رسیده اند، لاپورتا گفت: “دمبله؟ اگر شرایط مالی ما را بپذیرد، می ماند. ما به او مهلتی نداده ایم. دمبله به دنبال تمدید است. بارسا اولویت اول اوست.”

اما یکی از مهم ترین سوالات رئیس بارسا در مورد روبرت لواندوفسکی بود. او در این باره گفت: “لواندوفسکی بازیکن بزرگی است، اما اکنون بازیکن بایرن است. ترجیح می دهم فعلا چیزی نگویم. اما می خواهم از این بستر استفاده کنم و از لواندوفسکی به خاطر ابراز تمایلش برای بازی در بارسلونا تشکر کنم. “

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا برای شفاف سازی این اخبار و شایعات در مصاحبه ای شرکت کرده است تا موضع رسمی باشگاه به گوش هواداران برسد.

لاپورتا مانند سوالات قبلی در پاسخ به سوالاتی در مورد آینده فرانکی دی یونگ پاسخی دیپلماتیک داد و گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دی یونگ را نگه دارم. اما در مورد حقوق هم مشکل داریم که باید حل شود. باشگاه هایی که او را می خواهند و فقط منچستریونایتد نمی خواهد. ما قصد فروش فرانکی را نداریم و به دنبال ماندن او هستیم. فرانکی یکی از بهترین هافبک های جهان است و همه کارشناسان فوتبال با او موافق هستند. خوشحالم که او را در تیم ما داریم.”

لاپورتا ابتدا در مورد تمدید خرید دو بازیکن جدید این تیم یعنی فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن صحبت کرد و زمان دقیق رسمی شدن آنها را اعلام کرد. لاپورتا گفت: “فرانک کیسی چهارشنبه این هفته به هواداران معرفی خواهد شد و مراسم رسمی کریستنسن پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.”

وقت آن است که دو خرید جدید را رسمی کنید

امکان استفاده از کولیبالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا یکی از داغ ترین باشگاه های اروپایی این روزها است. از وضعیت مالی پیچیده باشگاه تا خریدهای جنجالی مانند خرید احتمالی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و رافینیا از لیدز، از فروش احتمالی ستاره هایی مانند فرانکی دی یونگ تا تمدید بازیکنانی مانند عثمان دمبله و تاخیر در رسمی شدن خریدهای جدید باشگاه، اینها از مهم ترین اخبار این روزها هستند.درباره بارسا می شنویم.

“کولیبالی؟ من نمی خواهم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. اما مزیت ما این است که بسیاری از فوتبالیست ها می خواهند به بارسا بپیوندند و در نیوکمپ بازی کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی