مصلح: استقلال فقط دو شوت زد


سرویس خبر شماره: 2019638
18 مه 1403 در 00:06
2.7 هزار |

14نقطه نظر

بازیکنان ما جوان هستند و اعتراض نمی کنند.

بازیکن سرشناس تیم فوتبال ذوب آهن به شدت به عملکرد کوپال ناظمی اعتراض کرد.

مصلح: استقلال فقط دو شوت زد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به شکست 2-1 استقلال که با گل تماشایی بلانکو در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید، از عملکرد داور در میکسدزون ورزشگاه آزادی انتقاد کرد. بازیکن ما با دروازه بان تک به تک می شود، بازیکن استقلال خطا می کند، بعد چون بازیکنان خط مقدم ما جوان هستند و اعتراض نمی کنند، یکی به داور نمی گوید که کارت زرد دوم را بدهد و او را اخراج کند. باید وسط زمین، 70 متر از پشت زمین بدوم، 15 ثانیه طول می کشد و دیگر به او کارت نمی دهد. بچه های ما خیلی خوب و مودب هستند. اما من به آنها گفتم وقتی اشتباه تیم حریف را می بینید، 50 نفر به سمت داور هجوم می آورند، شما با احترام می گویید کارت زرد بدهید و بازیکن استقلال را اخراج کنید.

شایان ادامه داد: خوب، شما بازی را ببینید. دقیقه 78 بازی در دستان ما است. استقلال دو شوت زد که به سمت دروازه ما رفت و ما 5-6 موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم. اگر کارشناسان می خواستند بازی را آنالیز کنند، استقلالی ها توپ را از کناره ها می گرفتند و توپ را به درون دروازه می انداختند و ما توپ را مهار می کردیم. کار دیگری نمی توانستند بکنند.

مصلح بار دیگر از داور بازی انتقاد کرد و افزود: حالا کوپال دوست ماست و اشتباه کرد. اما امیدوارم این اشتباهات ادامه پیدا نکند و سر ما را بگیرد. تیم ما تیم خوبی است و آنها جوان هستند و کسی صحبت نمی کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به تعدد اتفاقات و حاشیه های دو تیم در این دیدار گفت: ما برای آن چیزها بازی نمی کنیم. تیم ما به دنبال رتبه ششم جدول رده بندی بود و تلاش می کنیم به همین جایگاه برسیم. امیدوارم هر تیمی در مورد خودش یا رقیبش صحبت کند. مثلاً سرمربی تیم درباره ما صحبت کرد و آنها بازی خود را باختند. شما باید خودتان در مسابقه پیروز شوید و سپس از تیم مقابل انتقاد کنید. هدف ما رتبه ششم در رده بندی است و برای آن تلاش می کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی