مطهری: تراکتور فقط به ثبات و اعتماد به نفس نیاز دارد


سرویس خبر شماره: 2020356
21 مه 1403 ساعت 4:00 بعد از ظهر.
1.1 هزار |

9نقطه نظر

بازیکنان، متعصبان و مبارزان کار را پیش می برند.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر به بازیکنان تراکتورسازی تبریک گفت.

مطهری: تراکتور فقط به ثبات و اعتماد به نفس نیاز دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی که هفته گذشته موفق شد فولاد خوزستان را با دو گل در اهواز شکست دهد، فردا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان گلگر سیرجان است و به دومین برد متوالی خود در لیگ برتر دست پیدا می کند. لیگ با هدایت حمید مطهری تلاش خواهد کرد.

مطهری امروز در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در ابتدا گفت: از حضور هواداران در بازی فردا بسیار خوشحالیم چرا که هواداران تراکتور پر از انرژی مثبت هستند.

سپس درباره گل گهر می گوید: تیم گل گهر باشگاه قابل احترامی است و کادر قابل احترامی دارد. آنها یک تیم تاکتیکی در فاز دفاعی هستند و از تیم هایی هستند که کمترین گل را به ثمر می رساند. آنها یک تیم قابل احترام روی توپ های هوایی هستند.

2015386

مطهری ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و فلسفه ما حمله به فوتبال است و سعی می کنیم فوتبال خود را به حریف دیکته کنیم. باید از بازیکنانی تشکر کنم که هوش تاکتیکی بالایی دارند و بسیار متعصب و جنگنده هستند.

سرمربی تراکتورسازی درباره برنامه این تیم برای دیدار با گل گهر توضیح داد: ما سعی می کنیم برنامه خودمان را داشته باشیم. تیم اکنون می داند که در عرض چند دقیقه چه می خواهد. این مهم تر از نتیجه است و ما می دانیم که چگونه بازی را کنترل کنیم. من در چند روز گذشته با بچه ها صحبت کردم و خوشحالم که تیم برنامه 90 دقیقه ای را می داند.

2015385

مطهری در پاسخ به اینکه چرا از بازیکنان خاصی در ترکیب خود استفاده نمی کند، گفت: در مورد بازیکنان، همانطور که در اولین کنفرانسم گفتم، باید به نظر مربیان احترام گذاشت. دلتیچ بازیکن بسیار خوبی است. هر بازیکنی ارزشمند است. سعی می کنم از آنها استفاده کنم اما در زمان مناسب. من حدود دو هفته پیش به این تیم پیوستم و اینکه بازیکنی کمتر بازی کرده دلیلی بر ضعف او نیست. رحمان جعفری بازیکن خودم در نساجی بود و اولین بازی هایش را با تیم من انجام داد. رحمان بازیکن خوب و سخت کوشی است.

وی در خصوص دلایل ناکامی تراکتورسازی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال های اخیر گفت: تراکتورسازی در این سال ها مربی خوب تیمی و از نظر فنی بود اما یک سری مشکلات روحی باعث ناکامی او شد. من روز اول گفتم که تیم باید همدل باشد و اعتماد به نفس و ثبات باید به تیم تزریق شود. به نظر من این ثبات چیزی است که می تواند به موفقیت تیم کمک کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی