مغزم به من نگفت شاد باش

مهدی عبدی بعد از یک سال شروع به گلزنی کرد.
بله باور کنید برای عبدی بیشتر از خودم خوشحال بودم. ما مهاجمان خوبی داریم که عبدی یکی از آنهاست و امیدوارم این روند را ادامه دهد. دوست دارم همه مهاجمان تیم گل بزنند و این به نفع پرسپولیس باشد.

چرا بعد از گل خوشحال نشدی؟
راستش مغزم به من نگفت شاد باشم.

1806497


سرویس خبر شماره: 1873167
10 مارس 1401 ساعت 07:00
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اسدبیگی: توپ پرسپولیس الان پر است

سینا اسدبیگی که اولین گل این هفته پرسپولیس را به ثمر رساند می گوید از گل مهدی عبدی بیشتر از گل خودش خوشحال است.

مغزم به من نگفت شاد باش

پریرا هنوز گل نزده است. نظر شما در مورد این بازیکن چیست؟
پریرا مهاجم خوبی است و قطعا به زمان نیاز دارد تا خود را با تیم و فوتبال ایران وفق دهد. او قطعا برای پرسپولیس گل خواهد زد.

در مورد گلی که زدید صحبت کنید.
خوشحالم که چند دقیقه بعد یک پنالتی را به ثمر رساندم و به نوعی می خواستم عقب نشینی کنم. خدا را شکر می کنم که گل اول را زد.

روی تخته رقابت تنگاتنگی با استقلال و سپاهان برای قهرمانی دارید. فکر می کنی امسال قهرمان می شوی؟
هدف دیگری جز این نداریم و باید در پایان فصل جام را بالای سر ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم. خودتان اشاره کردید که رقابت بین 3 تیم فشرده است و مهم این است که این روند خوب را تا پایان لیگ ادامه دهیم و کمترین اشتباه را مرتکب شویم.

منبع : همشهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

بعد از شکست سپاهان به نظر می رسد الان در شرایط روحی دیگری هستید؟
خب این بازی برای ما خیلی مهم بود. قبل از بازی با سپاهان شرایط خاصی داشتیم و بازی مقابل این تیم در اصفهان آسان نبود. با این حال مصمم به پیروزی در این بازی مهم بودیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. اکنون در جام حذفی جایگاه خوبی داریم و هدفمان کسب 2 جام است. وقتی پرسپولیس در سمت برنده است، از دست دادن امتیاز خیلی سخت است، حالا توپ پرسپولیس پر شده و می خواهیم این روند را ادامه دهیم.

فکر می کنی شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از سپاهان و استقلال است؟
من تیم ما را اولین شانس قهرمانی می دانم. ما تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم در 9 بازی باقی مانده هر چه بیشتر امتیاز بگیریم و قهرمان شویم. البته می دانیم که کار ما آسان نیست و هر بازی برای ما مانند یک فینال تعیین کننده است.

در دقیقه 12 پنالتی را خطا کردی، قبول داری که اگر آن پنالتی را می زدند برای پرسپولیس سخت می شد؟
بله این درست است. من خودم نمی خواستم این اتفاق بیفتد و برای چند دقیقه احساس خوبی نداشتم. اگر توپ گل می شد قطعا فشار زیادی روی من بود اما خدا را شکر بیرانوند پنالتی را گرفت تا نشان دهد همچنان بهترین دروازه بان ایران است.

از شرایطت در پرسپولیس راضی هستی؟
خداروشکر حالم خوبه هدف من این است که بازیکنی موثر برای تیم باشم و توصیه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنم. دوست دارم در پرسپولیس پیشرفت کنم و به اهدافم برسم.

چطور با نفت مسجد سلیمان بازی کرد؟
بازی آسانی برای ما نبود. شاید خیلی ها فکر کنند که نفت با توجه به جایگاهی که در جدول داشت برای ما حریف محض محسوب می شد، اما واقعا اینطور نبود. چنین تیم هایی در مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و می خواهند خودنمایی کنند، نفت واقعا چیزی برای از دست دادن نداشت اما ما بهتر از تیم حریف بودیم و خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزی که سینا اسدبیگی به پرسپولیس پیوست، اکثر هواداران آن تیم شناخت چندانی از او نداشتند، اما به مرور زمان اسدبیگی راهی تیم دائمی پارسی ها شد. او در دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند و جالب اینکه 10 دقیقه قبل از این گل برای تیم حریف یک پنالتی گرفت که البته با طغیان بیرانوند این گل تبدیل به گل نشد. دقایقی با اسدبیگی درباره این بازی و مسائل مختلف صحبت کردیم.
او امیدوار است در پایان فصل، پرسپولیس قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر را به هواداران خود تقدیم کند.