ملاثانی تکلیف فجر و چادرملو را مشخص می کند


سرویس خبر شماره: 2020128
20 مه 1403 ساعت 8:30 ق.ظ.
512

1نقطه نظر

به گزارش جدول لیگ برتر، مدعیان اکنون منتظرند تا وضعیت دیدار جنجالی و معوقه فجر و استقلال ملاثانی مشخص شود.

ملاثانی تکلیف فجر و چادرملو را مشخص می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مهدی رجب زاده و سعید اخباری و همچنین نفت مسجد سلیمان – که اگرچه شانس صعودشان کم شده، اما ناامید نیستند – نبرد بزرگی را برای کسب سهمیه دیگر صعود در پرایم پیش می برند. وزیر لیگ.

چادرملو دیروز مقابل آخرین تیم کوشه طلایی مشکلات زیادی داشت و در دقایق پایانی موفق به پیروزی شد. با این حال فجر سپاسی در دربی شیراز مقابل شاگردان ستار زارع کار آسانی پیش رو نداشت و نیمه نگران کننده و پر استرسی را دنبال کرد تا به نتیجه برسد.

فجر اکنون با یک امتیاز کمتر پس از چادرملو در جایگاه سوم قرار دارد. آنها البته یک دیدار کمتر از شاگردان سعید اخباری انجام دادند و باید منتظر کمیته انضباطی و استیناف باشند تا جایزه دیدار دیرهنگام با استقلال ملاثانی را مشخص کند. کمیته انضباطی ابتدا به تکرار این مسابقه رای داد که با اعتراض بازیکنان فجری همراه بود. مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ما پس از دیدار با شهر راز، تاکید کرد که با حضور در اهواز و گذراندن تمامی مراحل حضور در مقابل حریف، حق کامل کسب نتیجه را دارند. کوتاهی باشگاه استقلال ملاثانی است که در این بازی انجام نشد و طبق قانون باید در اختیار شیرازی ها قرار گیرد.

در نهایت باید دید کمیته استیناف چه تصمیمی برای این مسابقه و نتیجه آن خواهد گرفت. با این حال، فینال جنجالی چادرملو و فجر سپاسی را نباید ساده گرفت، دیداری که قطعا بخش مهمی از تکلیف صعود به لیگ برتر را رقم خواهد زد.

مجله اخبار فوتبال داخلی