ممکن است اتفاق بیفتد؛ بازگشت راموس به برنابئو

با وجود اینکه درمان راموس برای این مسابقه تمام نشده است، او به همراه سایر بازیکنان PSG به مادرید سفر می کند تا تجربه عالی خود در لیگ قهرمانان اروپا و دانش رئال مادرید را با هم تیمی هایش به اشتراک بگذارد.
مائوریسیو پوچتینو نیز امروز در نشست خبری تایید کرد که راموس را همراه با دیگر بازیکنانش به مادرید خواهد آورد و این موضوع و تجربه 17 ساله خود در برنابئو را برجسته کرد.
به نظر می رسد حضور این مدافع اسپانیایی در برنابئو قطعی است و باید دید طرفداران رئال مادرید چگونه از او استقبال خواهند کرد. با این حال انتظار می رود هواداران این تیم به بهترین شکل ممکن از کاپیتان سابق خود استقبال کنند و حتی در چنین دیدار مهمی رفتاری در خور این بازیکن داشته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته آینده برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید راهی پایتخت اسپانیا می شود.
پاری سن ژرمن صبح جمعه تمرین کرد اما سرخیو راموس با دیگر هم تیمی هایش تمرین نکرد. مدافع اسپانیایی در هفته‌های اخیر روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، زیرا او روی مصدومیت جدیدی کار می‌کرد.
راموس برای بازی روز شنبه مقابل نیس که هفتمین غیبت متوالی او در پاری سن ژرمن است، در دسترس نخواهد بود، بنابراین او برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد.
با این حال این احتمال وجود دارد که این بازیکن در بازی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن قرار است برای دیدار مقابل رئال راهی مادرید شود.


سرویس خبر شماره: 1813687 |
13 اسفند 1400 ساعت 21:57 |
7,101 امتیاز خبر|

8نظرات