پدرو و خربین مقابل نوراللهی و قائدی

مهدی قائدی چند ثانیه پس از ورود به زمین روی یک توپ بلند از داخل زمین و ضربه زدن به پشت کارتابیا در سمت چپ زمین موقعیت خوبی را به دست آورد اما پس از ورود به محوطه جریمه با سرعت زیاد خود و با جا گذاشتن مدافع، این ضربه به پایان رسید. اخراج شد. نایب قهرمان کنار دروازه الوحده خود را به درون دروازه انداخت و در گلزنی بدشانس بود.

نوراللهی که اولین پاس گل خود را پس از پیوستن به شباب الاهلی انجام داد، در نیمه دوم با انگیزه بیشتری کار خود را دنبال کرد و در دقیقه 60 با انتقال از خط هافبک به عقب الوحده در موقعیت گلزنی قرار گرفت. محوطه جریمه اما ضربه این بازیکن با واکنش محمد الشمسی روی کرنر محکم به گوشه سمت راست دروازه رفت.

شباب الاهلی خیلی زود پس از دریافت آن گل، ترکیب هجومی را به دست آورد و در دقیقه 10 پاس خوب احمد نوراللهی از سمت چپ بین مدافعان الوحده و ضربه سر توماس اولسن، گل را به تساوی کشاند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال شباب الاهلی در مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر امارات که برای هفتمین بازی متوالی احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی در اختیار داشت و به میدان رفت. مهدی قائدی روی نیمکت علیرغم بازی اخیرش از ساعت 17:15 امروز، ورزشگاه الرشد مقابل الوحده دوم شد.

الوحده که سه روز پیش مقابل یاران نوراللهی و قائدی به نیمه نهایی جام حذفی امارات راه پیدا کرده بود، در تلاش برای جبران باخت امروز بود که در نهایت طوفانی آغاز شد و در نهایت موفق شد ژائو پدرو را با شلیک گلوله ای به زمین بزند. دقیقه 4 از پشت محوطه جریمه دروازه شباب الاهلی را باز کرد.

احمد نوراللهی که پیش از این سه گل با پیراهن شباب الاهلی به ثمر رسانده بود، امروز در شانزدهمین بازی خود در فصل 22-21 لیگ برتر امارات اولین پاس گل خود را داد و به طور کامل در زمین حاضر شد.

شباب الاهلی با وجود نمایش موثر دو بازیکن ایرانی خود مغلوب الوحده شد.

شباب الاهلی که عملکرد بهتری نسبت به الوحده داشت و یک گل از دست رفته کارتابیا را به ثمر رساند و موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کرد، مهدی قائدی را از دقیقه 77 به ترکیب خود اضافه کرد تا حملات خود را خطرناک تر و با گل برگرداند.


سرویس خبر شماره: 1813688 |
13 اسفند 1400 ساعت 22:02 |
7,240 امتیاز خبر|

6نظرات

شباب الاهلی از قهرمانی فاصله گرفت؛

شباب الاهلی که هفته گذشته در دیدار حساس مقابل شارجه در لیگ برتر امارات شکست خورد، امروز یک بازی خانگی دیگر را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد تا در 30 امتیازی باقی بماند و به رده پنجم جدول سقوط کند. و الوحده به 9 امتیاز در رده دوم خواهد رسید.

در لحظات جانسوز که شباب الاهلی سراسر حمله بود، الوحده در دقیقه 3+90 روی یک پاس بلند از خط میانی و حرکت پدرو به محوطه جریمه با شوت دقیق روی زمین برای سومین بار به گل رسید. این بازیکن برزیلی مطمئن شوید که بازیکنان و کادر فنی این تیم در ورزشگاه راشد خوشحال خواهند شد.

مهدی قائدی که علیرغم بازی اخیرش در جام حذفی مقابل الوحده در بازی امشب تعویض شد، در شانزدهمین بازی خود نتوانست رکورد چهار گل خود را بهتر کند و شوت او خطرناک و شرایطی که به وجود آورد تبدیل به این نشد. هدف.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الوحده که در این بازی قصد ضدحمله داشت، در دقیقه 85 روی خطای مدافع شباب الاهلی و موقعیت عمر خربین با یک ضربه دیدنی از پشت از محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند و روی دروازه قرار گرفت. در آستانه پیروزی مقابل نوراللهی و قائدی. .