منبع داخلی نقل و انتقالات توضیح می دهد که چگونه لیورپول می تواند پس انداز بزرگ تابستانی داشته باشد

بیشتر بخوانید: (تصاویر) لباس های دروازه بانی نایک لیورپول در جدیدترین افشاگری های ادعایی رونمایی شد

بیشتر بخوانید: لیورپول به دنبال بازیکن 35 میلیون پوندی سری A است که توسط شایعات قبلی قرمزها متملق شده بود.

با توجه به موفقیت آمیز بودن تغییر پستی که تاکنون انجام شده است، نباید نیاز باشگاه به جذب چند خرید با کیفیت بالا در هافبک را در این تابستان کاهش دهد، در حالی که توصیه می شود یک جایگزین دفاع راست را نیز در نظر بگیرید. ، جایی که عمق تیم در آنفیلد نسبتاً کم است (ترانسفرمارکت).

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

این بازیکن 24 ساله که اسماً یک مدافع راست است، در بازی‌های اخیر بیشتر در زمین حضور داشته است، حرکتی که همراه با پیروزی قرمزها در 6 بازی متوالی بوده که بهترین عملکرد آنها در یک فصل دشوار است.

تا کنون، جابجایی این بازیکن 24 ساله هم برای او و هم برای لیورپول معجزه کرده است. علاوه بر بهبود فرم قرمزها، ملی پوش انگلیسی به خود کمک کرد تا در ماه آوریل 6 پاس گل در 5 بازی به او بدهد و نسبت به قبل از شروع آن سکانس، تعداد فصل خود را سه برابر کرد.ترانسفرمارکت).

باشگاه همچنان با انبوهی از هافبک‌ها مرتبط است، اگرچه یک مرد معتقد است که FSG ممکن است بتواند از ولگردی بزرگ در آن قسمت از زمین جلوگیری کند و در عوض در جای دیگری سرمایه‌گذاری کند.

اگر ترنت یک پیش فصل کامل در آن پست داشته باشد، ممکن است دوام طولانی مدت ترنت به عنوان یک هافبک بهتر مشخص شود، زیرا شش مسابقه هنوز هم حجم نمونه بسیار کمی است.

می توانید ببینید که ترنت در واقع از آزادی لذت می برد. آنها می توانند یک مدافع راست بخرند و در وسط پارک مقداری پول پس انداز کنند – این ممکن است یک گزینه مطمئن باشد.

اینکه آیا کلوپ آن را به یک راه‌حل دائمی تبدیل می‌کند یا نه، موضوع دیگری است، زیرا بازی با ترنت در بالاترین سطح زمین باعث می‌شود تا زمانی که توپ در پشت بازی قرار می‌گیرد، دفاع تا حدودی آشکار شود و ابراهیما کوناته اغلب مجبور می‌شود فضای خالی را با شماره 66 پوشش دهد.

جونز گفت GIVEMESPORT: من مطمئن نیستم که ترنت هنوز آماده باشد تا یک هافبک خارج از خانه باشد. منظورم این است که بدیهی است که این احتمال وجود دارد که این اتفاق بیفتد و کلوپ ممکن است مجبور شود آن را کشف کند زیرا او در آنجا خیلی خوب عمل می کند.

لیورپول هنوز باید در ماه های آینده در بازار نقل و انتقالات فعال باشد، حتی اگر توانایی های این بازیکن 24 ساله در پست هافبک چیزی شبیه به شبکه ایمن باشد، اگر نیاز به ادامه بازی او در فصل آینده باشد.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/12/dean-jones-trent-liverpool-transfer-saving/ منبع:

دین جونز، یکی از اعضای داخلی نقل و انتقالات، پیشنهاد کرده است که اگر یورگن کلوپ به بازی با ترنت الکساندر-آرنولد در خط میانی ادامه دهد، لیورپول می تواند پس انداز قابل توجهی در بازار تابستانی داشته باشد.