گفتگوی مدافع برزیلی با چلسی: اجازه بدهید بروم!

این در حالی است که این بازیکن 38 ساله عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم از خود به نمایش گذاشته و به یکی از نمایش های آنها تبدیل شده است. او همچنین اخیرا قرارداد جدیدی امضا کرده تا او را تا سال 2024 در استمفوردبریج نگه دارد.

گلوبو اسپورت گزارش داده است که مدافع میانی باتجربه امیدوار است به برزیل بازگردد و برای فلومیننزه بازی کند که علاقه مند به همکاری با او نیز هستند.

گفته می شود وضعیت چلسی و افت قابل توجه این تیم در تصمیم گیری او نقش بسزایی داشته است. سیلوا در هفته های اخیر بارها از سیاست های بد سران این باشگاه انتقاد کرده است.
از سوی دیگر، فلومیننزه در حال حاضر سه امتیاز با صدر جدول رده بندی لیگ برزیل فاصله دارد و اخیرا مارسلو اسطوره باشگاه رئال مادرید را به خدمت گرفته است. سیلوا رابطه بسیار نزدیکی با این بازیکن دارد که می تواند بازگشت او به برزیل را تسریع کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیلوا پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، تصمیم دارد در سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی بپیوندد.

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی قصد دارد تا پیش از پایان قراردادش از این تیم جدا شود.

گفتگوی مدافع برزیلی با چلسی: اجازه بدهید بروم!


سرویس خبر شماره: 1936897
22 اردیبهشت 1402 ساعت 10:28 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما به نظر می رسد او از تصمیم به تمدید قراردادش با چلسی پشیمان است و قصد دارد زودتر از موعد مقرر این باشگاه را ترک کند و امیدوار است مدیران چلسی به درخواست او در این زمینه رضایت دهند.

1854195