منصوریان: به خطوط تماس توجه نکردم و روی تیم تمرکز کردم



سرویس خبر شماره: 1873304
Mar 10, 1401 @ 7:19 ب.ظ
71

0نقطه نظر

به ملوان فرصت ندادیم و شانس خیلی خوبی داشتیم

سرمربی فولاد گفت در نیمه دوم با تغییر تاکتیک تیمش توانست موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کند.

منصوریان:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در اولین حضور منصوریان با گل دیرهنگام وحید حیدریه توانست از سد ملوان بگذرد. سرمربی جدید فولادی ها در نشست خبری بعد از بازی گفت که فقط روی مسائل روحی و روانی تیم کار کرده است.

منصوریان در ابتدای این نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب، سنگین و با کیفیتی بود. من روز گذشته گفتم سعی می کنیم با پلان A بازی کنیم، به خصوص در بازی های خانگی. چون هواداران خوزستانی به خصوص اهواز، آبادان و مسجد سلیمان به فوتبال فوروارد علاقه دارند. موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم و کمتر دروازه بان خود را در موقعیت خطرناکی می دیدیم. خدا را شکر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم موقعیت های بسیار خوبی داشته باشیم.

وی گفت: به شخصه و دور از فولاد می دانستیم که ملوان تیمی است که در پایان بازی به خوبی فرم بازی را تغییر می دهد. ما خیلی روی تاکتیک خود اصرار کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. عارف آقاسی و چند بازیکن پست داشتند. اشکان هم ضربه خورد. ما حق گلزنی داشتیم اما خدا را شکر روی ضربه حیدریه و بازیکن تعویضی توانستیم گلزنی کنیم.

وی ادامه داد: ما با احترام به ملوان نگاه می کنیم و حریف کور نبود. ما به آنها فرصت ایجاد موقعیت های خود را ندادیم زیرا اگر بازی حریف ایجاد می شد خطرناک بود. در فوتبال کنترل ویدئویی وجود ندارد و تشخیص اینکه توپ به دست بازیکن برخورد کرده و دست بازیکن باز بوده یا بسته بسیار مشکل است. من خودم را جای قاضی می گذارم و نمی دانم می توانم تشخیص دهم یا نه. و

سرمربی جدید فولاد گفت: نمی گویم چون بردیم داور خوب بود اما دو سه امتیاز به لول داد که خودش را مقابل ما پیدا کرد. بازیکنان ما در چند صحنه اشتباه کردند و داور بازی را ادامه داد اما وقتی توپ را پس گرفتیم خطا اعلام کرد. داور خیلی خوب بود و از عملکرد او راضی بودیم. ما نمی خواهیم چیزی به نفع ما گرفته شود. خیلی خوب قضاوت کرد. روی این پنالتی سرعت توپ زیاد بود و اگر خودم داور بودم شاید نمی توانستم قضاوت کنم. خدا را شکر صد هزار بار فرم بازی به گونه ای بود که توانستیم سه امتیاز به ذخیره تیم اضافه کنیم. شأن فوتبال و فولاد خوزستان اینجا نیست. ما 9 فینال سخت برای صعود از نردبان داریم.

وی در خصوص اینکه مازیار زارع اعلام کرد تیمش مستحق باخت است، گفت: من و مازیار امسال مقابل هم قرار گرفتیم. دوران دوستی ما به زمانی برمی گردد که من دستیار کی روش بودم و افشین قطبی و مازیار زارع ملی پوش بودند. او فردی صادق است و نمی خواهد کسی را سرزنش کند. می گوید خوب خوب است و می گوید بد. او ذاتاً یک ملوان است. مازیار زارع، پژمان نوری، محمد حبیبی ملوان هستند. یک فوتبالیست وقتی مربی می شود می داند که شغل دارد یا نه. من بازی آنها را در اصفهان آنالیز کردم و خیلی خوب بودند. از مازیار تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

منصوریان در خصوص اینکه برای پیروزی فولاد در این بازی چه کرد، گفت: تنها کاری که کردیم بحث روحی و روانی بود. فولاد نیاز به جراحی روانی دارد. ما دو دستور تاکتیکی داشتیم که قسمت بالای تیم یعنی یک سوم باید با خلاقیت بازیکنان برخورد کند. بازیکنان باید با ذهن خود بازی کنند و با آرامش بازی کنند. ضمن اینکه با نظم و انضباط بازی می کردیم، سعی کردیم از شرایط روحی و روانی که برای آنها پیش آمده به بازیکنان اعتماد به نفس بدهیم. از مهاجم خارجی هم که به زمین آمد خیلی خوشحال بودم. او هنوز ناشناخته است و فکر نمی کنم هنوز نام بازیکنان را بداند. به خصوص بازیکنان خارجی چهره ما را همینطور می بینند. بهتر از او دیگر بازیکن خارجی ماست. تورس هم خیلی خوب بود. او یک فوتبال کاملا متفاوت بازی کرد.

وی ادامه داد: دیگر بازیکنان مثل اشکان و ساسان انصاری. من فرصت نداشتم او را در تیم داشته باشم چون به فولاد رفت. فکر می کنم او در هر بازی 12 تا 13 کیلومتر می رود. من به بازیکنان گفتم که بازوبند کاپیتانی یک تکه پارچه است، اما وقتی روی بازوی ایوب والی است، چه بخواهی چه نخواهی، قدرت بیشتری دارد. به خطوط لمسی توجهی نکردم و روی تیم و بازی تمرکز کردم.

تکمیل شود…



مجله اخبار فوتبال داخلی