تکذیب شد: استرلینگ قصد ترک چلسی را ندارد


سرویس خبر شماره: 1873305
Mar 10, 1401 @ 7:37 PM
613

0نقطه نظر

در حالی که تیم گراهام پاتر این روزها در وضعیت بدی در لیگ برتر به سر می برد، اضافه شدن چندین خرید گران قیمت در ژانویه باعث شد استرلینگ دیگر احساس امنیت برای بازی در این تیم نداشته باشد.

در عین حال، به نظر می رسد چلسی با خریدهای بزرگی که در تابستان گذشته و زمستان امسال انجام داد، به فکر انتقال است. متئو کواچیچ، کریستین پولیسیچ، کالیدو کولیبالی، پیر امریک اوبامیانگ و رحیم استرلینگ از جمله بازیکنانی هستند که گفته می شود در حال خروج هستند.

1807312



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی رحیم استرلینگ شایعات اخیر مبنی بر نارضایتی از وضعیت خود در چلسی و در نظر گرفتن ترک استمفوردبریج را تکذیب کرد.

تکذیب شد: استرلینگ قصد ترک چلسی را ندارد

اما کلی هوگارث به نمایندگی از استرلینگ به این شایعات واکنش نشان داد و آن را قویا تکذیب کرد. وی در پستی نوشت: رحیم قصد دارد موفقیت های فصول گذشته خود را با پیراهن چلسی تکرار کند.

دیروز شایعاتی در انگلیس منتشر شد مبنی بر اینکه آرسنال با دانستن اینکه ستاره انگلیسی از وضعیت خود در چلسی ناراضی است، تابستان آینده به دنبال خرید او خواهد بود. گفته می شود میکل آرتتا که در دوران حضورش در سیتی به عنوان دستیار گواردیولا رابطه خوبی با استرلینگ داشت، به سبک بازی او علاقه مند است.

1807311

رحیم استرلینگ تابستان گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و به چلسی پیوست اما در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج با مشکل مواجه شد.