منوچهری: جلالی استقلال را قهرمان لیگ می کند


سرویس خبر شماره: 2017834
10 مه 1403 ساعت 03:52
266 امتیاز خبر

1نقطه نظر

این هفته همه چیز پیچیده است

منوچهری معتقد است استقلالی ها در هفته های آخر جواد نکونام را رها نمی کنند و به رویکرد او ادامه می دهند.

منوچهری: جلالی استقلال را قهرمان لیگ می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امین منوچهری، مهاجم سابق استقلال درباره وضعیت این تیم در هفته های پایانی قهرمانی صحبت کرد و عملکرد دو بازیکن استقلال را برای کسب قهرمانی در نهایت این تیم موثر دانست.

منوچهری درباره اهمیت بازی با تراکتورسازی گفت: این دیدار مهم ترین دیدار استقلال در راه قهرمانی است و برای رسیدن به هدفش باید با پیروزی زمین را ترک کند. هر دو تیم پر استعداد هستند و بازی سختی برای استقلال خواهد بود. استقلال مربی فهیم و با تجربه و شرایط لازم برای کسب امتیاز در این دیدار را دارد.

منوچهری درباره حاشیه های به جا مانده از تراکتور گفت: آنها در مقابل استقلال آنقدر انگیزه و هیجان دارند که تمام اختلافات و مشکلاتی را که داشتند کنار می گذارند و هواداران خود را در کنار خود می بینند و با تمام قدرت مقابل استقلال حاضر می شوند. این مسابقه برای جواد نکونام مثل شمشیر دولبه است. با تیم مصدوم و خطرناک بازی می کنند.

مهاجم سابق استقلال از حضور دو بازیکن بلند قامت در ترکیب دو تیم و سبک بازی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن صحبت کرد. مدافعان استقلال با سر بازی می کنند و فکر نمی کنم در این شرایط مشکلی برایشان پیش بیاید، اگر تراکتور بخواهد مستقیم بازی کند قطعا اشتباه می کند.

1757673

وی با تمجید از عملکرد ابوالفضل جلالی گفت: جلالی اگر بتواند فرم خوب خود را تا پایان فصل حفظ کند، حتی شرایطی دارد که استقلال را به تنهایی قهرمان لیگ کند. او در چند بازی اخیر بسیار خوب بازی کرد و نقش ویژه ای در روند گلزنی این تیم داشت.

منوچهری درباره عملکرد بلانکو افزود: او پس از تعطیلات نیم فصل به بازیکنی متفاوت تبدیل شد و با آمادگی و انگیزه بیشتری بازی می کند، نشان داد که قدرت تمام کنندگی بالایی دارد و علاوه بر آن در خدمت تاکتیک های تیم است و در زمین سخت کار می کند. .

وی درباره شانس قهرمانی تیم ها گفت: هر چهار تیم شانس قهرمانی دارند و نمی توان با قطعیت گفت که تراکتور یا سپاهان از دور رقابت ها خارج هستند، دیدارهای حساس این هفته همه چیز را مشخص می کند، استقلال و پرسپولیس در فرم خوبی هستند و شانس زیادی دارند، اگر سپاهان موفق شد پرسپولیس و استقلال را شکست دهد – اگر تراکتور مساوی شود همه چیز پیچیده می شود و در آن زمان متمرکزترین تیم قهرمان می شود.

او اضافه کرد: پرسپولیس تیم آماده ای است و شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تاثیر چندانی در وضعیت آنها در لیگ نخواهد داشت، اما واقعا دوست دارم استقلال قهرمان شود و کسب این عنوان از نظر تکنیکی و فنی دور از دسترس نخواهد بود. تجربه.

او درباره ادامه روند خوب استقلال در چند هفته گذشته گفت: جواد نکونام مربی بزرگی است و از ابتدای فصل بازیکنانش را برای هفته های آخر آماده کرده و این روزها را پیش بینی کرده است و بعید می دانم او مربی باشد که اجازه دهد تیمش انگیزه خود را از دست بدهد یا در فینال با شکست مواجه شود. . هفته ها

مجله اخبار فوتبال داخلی