منچستریونایتد می تواند لائوتارو مارتینز را با 70 میلیون پوند از اینترمیلان بخرد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

واضح است که مارکوس راشفورد علیرغم بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود تاکنون، او یک شماره 9 واقعی نیست زیرا او به سادگی در داخل محوطه شش قدم قمار نمی‌کند.

یونایتد قبل از فصل آینده به یک مهاجم نخبه نیاز دارد

جالب است که ببینیم در نهایت چه کسی وارد می شود، اما اگر برنده جام جهانی با قیمت فوق الذکر در دسترس باشد، شیاطین سرخ به سادگی باید تلاش کنند و در مسابقه پیروز شوند.

به نظر می رسد اکثر لینک ها نشان می دهند که این یک مسابقه مستقیم بین رکورددار گلزن تاتنهام است هری کین و ویکتور اوسیمن گلزن برتر سری آ از ناپولی.

مارتینز در 47 بازی در تمامی رقابت‌ها 21 گل و 8 پاس گل به ثمر رسانده است و اخیراً در شرایط سختی قرار گرفته است و در 4 بازی اخیر خود برای این باشگاه 4 بار گلزنی کرده و یک پاس گل داده است.

در این گزارش آمده است: شیاطین سرخ این بازیکن 25 ساله را به عنوان یک خرید احتمالی تابستانی معرفی کرده اند، اگر نتوانند هری کین را به اولدترافورد بیاورند.

مارتینز می تواند پاسخ کاملی باشد

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/05/01/manchester-united-could-seal-lautaro-martinez-for-70million-from-inter-milan-263445/ منبع:

آخرین برد آنها مقابل استون ویلا باعث شد که شیاطین سرخ در مجموع 14 شوت بزنند، اما موفق شدند یک گل انفرادی را با موقعیت های قابل ارائه زیادی به ارمغان بیاورند.

به نظر می رسد تمایلی به سمت کاپیتان انگلیس وجود دارد، اما اسپرز با وجود اینکه تنها یک سال از قرارداد فعلی او باقی مانده است، 100 میلیون پوند برای دارایی جایزه خود می خواهند.

آنتونی مارسیال و خرید قرضی ووت وهورست تفاوتی با یکدیگر ندارند و ضروری است که قرمزها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک بازیکن برتر پیدا کنند.

مطابق با فوتبال اینسایدرتوانایی های گلزنی آرژانتینی همراه با بازی پرسینگ او را به “فروارد عالی” برای سیستم پرفشار تن هاگ تبدیل می کند.

او در این دوره بهترین گلزن نراتزوری است و از زمان انتقالش از باشگاه راسینگ در سال 2018 همواره یکی از قوی ترین بازیکنان آنها بوده است. و در 25 سالگی، هنوز بهترین سال های خود را پیش رو دارد.

بر اساس این نشریه، بازیکنان نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مایلند راه خود را از این بازیکن 25 ساله در ازای حدود 70 میلیون پوند با چندین باشگاه جدا کنند – رئال مادرید و آرسنال و یونایتد که این مهاجم را زیر نظر دارند.

به همین دلیل است که قهرمان 20 بار انگلیس گزینه های متعددی را آماده نگه می دارد و آخرین نامی که وارد این رقابت می شود، لائوتارو مارتینز، تک تیرانداز اینترمیلان است.

اینترمیلان مایل است لائوتارو مارتینز هدف منچستریونایتد را در این تابستان بفروشد زیرا غول های ایتالیایی به دنبال جمع آوری سرمایه برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.



اگر چیزی وجود دارد که در حال حاضر مانع منچستریونایتد شده است، آن فقدان یک مهاجم نخبه است که بتواند به طور موثری سلطه باشگاه را به بازگشت ملموس تر تبدیل کند.