شورش اولتراهای پاریس: پاری سن ژرمن نماینده شهر ما نیست!

با شکست خانگی اخیر، فاصله پاری سن ژرمن با صدرنشین به 5 امتیاز رسید، بنابراین این تیم حتی در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ 1 فرانسه قرار دارد. شاگردان گوتیه پیش از این از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بودند. جام حذفی بازیکنان پاریسی روز دوشنبه در حالی تمرین کردند که لیونل مسی به دلیل تور عربستان غایب بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

“چه مدت از دست دادی؟” ما دیگر به شما احترام نمی گذاریم، شما دیگر نماینده شهر ما نیستید! خیلی ناراحت نشوید و دست از کار بکشید. اینها بخشی از عباراتی است که در بیانیه مطبوعاتی و تجمع امروز اولتراهای پاریسی به چشم می خورد.

1869925

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولتراهای پاریسی در مواجهه با نتایج ناامیدکننده شاگردان کریستوف گوتیه – حتی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا – تا یکشنبه منتظر ماندند، اما شکست 3-1 مقابل لوریان در خانه آنها را از بین برد. واکنش نشان داد. آنها را مجبور کرد.

صبر اولتراهای پاریسی به پایان رسیده و از عملکرد تیم و مدیریت به شدت ناراضی هستند.

شورش اولتراهای پاریس: پاری سن ژرمن نماینده شهر ما نیست!

اولتراهای پاریسی این بار شمشیرهای خود را روی صورتشان گذاشته اند و با هیچکس شوخی نمی کنند. آنها روی بنرها و در بیانیه خود هیچکس را حتی بازیکنان تیم و مدیریت باشگاه را بدون منتقد خود رها نکردند.


سرویس خبر شماره: 1934698
12 مه 1402 در 01:03
846 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این دسته از هواداران به دلیل حکم انضباطی اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند و به همین دلیل امکان اعتراض پس از پایان مسابقه برای آنها وجود نداشت. اما آنها هم بیکار ننشسته اند و علاوه بر تجمع مقابل محل تمرین پی اس جی، بیانیه ای رکیک علیه شاگردان گوتیه در توییتر منتشر کردند.

1869924