پیشنهاد متفاوت و هیجان انگیز برای یورگن کلوپ/ به ما بازگردید!

بروسیا دورتموند در نظر دارد یورگن کلوپ را به این باشگاه بازگرداند. کلوپ هفت سال را در دورتموند سپری کرد و آنها را به دو قهرمانی بوندسلیگا و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 رساند. از زمان جدایی او در سال 2015، دورتموند سقوط کرد و بایرن مونیخ بر قهرمانی مسلط شد تا اینکه بایرلورکوزن ژابی آلونسو امسال این عنوان را از باواریایی ها ربود.

در همین حال، پس از ترک دورتموند، کلوپ لیورپول را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرکاپ و جام باشگاه های جهان رساند. این مربی آلمانی قصد دارد در پایان فصل آنفیلد را ترک کند و به دلیل خستگی و کمبود انرژی یک سال مرخصی بگیرد و اعلام کرده است که در طول سال جاری هیچ باشگاه و تیم ملی هیچ کشوری را هدایت نخواهد کرد.

بر اساس گزارشی از ایندیپندنت، دورتموند در نظر دارد کلوپ را به عنوان مدیر فوتبال در سال 2025 به باشگاه بازگرداند. در سال 2018، کلوپ پیشنهاد بازگشت را رد کرد و به نقل از میرر، گفت: “وقتی در هواپیما بودم، تلفنم زنگ خورد و آکی (مدیر عامل سابق دورتموند) روی خط بود و گفت: یورگن، باید برگردی، خندیدم و فکر کردم که دارد شوخی می کند نمی‌دانید من هنوز چند سال با لیورپول قرارداد دارم، اما فکر می‌کنم او جدی است؟ بازگشت امکان پذیر بود، اما در را به طور کامل بر روی این ایده بست.

بیشتر بخوانید: لباس جدید تیم لیورپول فاش شد/ بخشی از تاریخ باشگاه با ما + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی