من و سرنوشت گرت بیل؟ من خودم را در رئال ثابت می کنم

هازارد در آن مصاحبه درباره آینده خود گفت: “من خیلی به آینده دور فکر نمی کنم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی فصل آینده است. من یک قرارداد دو ساله دارم. بعد از دو سال، ما “من” ببینم چی میشه اونوقت من 33 ساله میشم باید صبر کنم ببینم چی میشه

اما گذر زمان طبق گفته مراد هازارد پیش نرفت و هیچ راهی وجود نداشت که بتواند آنطور که انتظار می رفت ظاهر شود. مصدومیت های متعدد و ناتوانی های گاه و بیگاه هازارد او را از ستاره ای با آینده درخشان به فوتبالیستی تبدیل کرده که فوتبالش تمام شده تلقی می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که ادن هازارد با انتقالی بزرگ به رئال مادرید رفت، انتظارات زیادی را در دل هواداران این تیم ایجاد کرد. انتظار می رفت ستاره بلژیکی به یکی از بزرگان این تیم تبدیل شود و جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند.

هازارد که این روزها همراه با رئال مادرید در تور آمریکا به سر می برد، در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی تحت فشار قرار گرفت تا به این سوال پاسخ دهد که آیا ممکن است مانند گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، به آمریکا برود. بازی در لیگ MLS به میدان برویم؟

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی تحت فشار قرار گرفت تا به این سوال پاسخ دهد که آیا امکان دارد مانند گرت بیل به لیگ MLS آمریکا برود؟

می خواهم به مردم نشان دهم که می توانم برای این باشگاه بازی کنم. این. این تنها دلیل من برای ترک رئال مادرید است. چند فصل است که زیاد بازی نکرده ام. در نتیجه فصل بعد عملا اولین فصلی است که می توانم به طور کامل به تیم خدمت کنم. من فقط می خواهم در زمین نشان دهم که می توانم این کار را انجام دهم. این تنها هدف من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835105
اوت 02, 1401 در 8:40 ب.ظ
26.7 هزار |

5نقطه نظر

ادن هازارد:

قرارداد هازارد با رئال مادرید هنوز دو ساله است و هازارد در این مصاحبه تاکید کرد که تا پایان قراردادش قصد جدایی از این تیم بزرگ اسپانیایی را ندارد. اما خبرنگار ESPN اصرار داشت هازارد را با گرت بیل، ستاره دیگری که پس از تیره شدن رابطه اش با هواداران رئال، راهی جز ترک MLS نداشت، مقایسه کند.